احمدی نژاد رقص و آواز عشق آباد را ترك كرد

دكتر محمود احمدی‌نژاد پنج شنبه شب به وقت محلی پس از سفری یك روزه به عشق آباد تركمنستان و شركت در چهارمین جشن جهانی نوروز دقایقی پیش این كشور را به مقصد ایران ترك كرد.

به گزارش نما، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت: رییس‌جمهوری اسلامی ایران پس از شرکت در چهارمین جشن جهانی نوروز عشق آباد را به مقصد تهران ترک کرد.

دکتر محمود احمدی‌نژاد پنج شنبه شب به وقت محلی پس از سفری یک روزه به عشق آباد ترکمنستان و شرکت در چهارمین جشن جهانی نوروز دقایقی پیش این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.

رییس‌جمهور در این سفر همچنین با روسای جمهور پاکستان و ترکمنستان دیدار و درباره مسایل فی مابین با آنها گفت و گو کرد.

فارس نیز نوشت: رئیس جمهور اسلامی ایران که در چهارمین جشن جهانی نوروز در ترکمنستان حضور یافته بود به دلیل برخی برنامه‌های هنری زودتر از موعد محل برگزاری این جشن را ترک کرد.

مراسم جشن جهانی نوروز امروز پنجشنبه به میزبانی ترکمنستان و با حضور روسای جمهور ایران، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و برخی دیگر از کشورها برگزار شد.

ضمن برگزاری این جشن نمایشگاهی برای ارائه آداب، سنن و برنامه‌های فرهنگی کشورهای حوزه تمدنی نوروز برگزار شد که احمدی نژاد به عنوان یکی از مهمانان ویژه از این نمایشگاه بازدید کرد اما در خلال برنامه به دلیل اجرای بعضی از برنامه‌های هنری زودتر از موعد محل برگزاری جشن را ترک کرد.

۱۳۹۲/۱/۲

اخبار مرتبط