آماده باش صهیونیستها در جولان

عکس خبري -آماده باش صهيونيستها در جولان

رژیم صهیونیستی نیروهای خود را در منطقه جولان به حالت آماده باش در آورده است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی گفت: "ارتش اسرائیل در منطقه جولان در حالت آماده باش کامل قرار گرفت؛ این اقدام در واکنش به اقدام ارتش سوریه در هدف قرار دادن یک جیپ اسرائیلی انجام شد، و ارتش مواضع سوریه را در منطقه جولان با موشک تموز هدف قرار داد".
وی افزود: "بنی گانس رئیس ستاد ارتش اسرائیل دراین باره گفته است، ارتش به ناچار در پاسخ به اقدام ارتش سوریه، مواضع این ارتش را در جولان هدف قرار داده است".
تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین اظهارات "علی حیدر" وزیر آشتی ملی سوریه را در خصوص اخرین تحولات جولان پخش کرد.
علی حیدر گفت: "ارتش سوریه از مرزهای مؤقت سوریه در منطقه جولان حمایت می کند، و تا اخرین نقطه تماس مرزی برای حفظ حریم اراضی سوریه تلاش می‌کند".
وی تأکید کرد: "مرزهای فعلی سوریه در منطقه جولان مؤقت است زیرا سوریه اراضی اشغالی جولان را از چنگ اشغالگران آزاد می کند".
"عبدو اللقیس" نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی در این بررسی این گزارش، در برنامه این هفته "العین الاسرائیلیه" شبکه العالم، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با این اقدام می خواهد به اوباما نشان دهد، ارتش این رژیم خود را برای جنگ افروزی در منطقه آماده کرده است.
وی با این حال احتمال تکرار تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه جولان را بعید دانست و گفت: بعید می دانم رژیم اشغالگر مرتکب حماقت دیگری در منطقه جولان شود و صلح بانان سازمان ملل مستقر دراین منطقه را به چالش بکشد.

۱۳۹۲/۱/۷

اخبار مرتبط