محسن رضایی هم راضی به ائتلاف شد

كاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیگر ائتلاف‌ها را نفی نمی‌كنم اما ناقص می‌دانم و اعلام می‌كنم بهترین ائتلاف 1+77 میلیون نفر جمعیت ایران اسلامی است.

به گزارش نما، محسن رضایی شامگاه شنبه در گفت‌و‌گوی با فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر تعریف سیاست خارجی دولت محسن رضایی در صورت پیروزی در انتخابات چیست و آیا سیاست‌های فعلی دولت در دولت وی ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: در سیاست خارجی ایران افراط و تفریط شده است، یعنی هم ماجراجویی در سیاست خارجی به مصلحت ما نیست و هم فرار کردن از فشارهای بین‌المللی.

وی افزود: این دو گزینه نتیجه‌ای برای ما ندارد و ما هر دو راه را در 16 سال اخیر رفتیم و در این مدت در سیاست خارجی ایران فرار، عقب نشینی، انفعال و ماجراجویی دیده شد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما باید به سیاستی روشن و مشخص برگردیم که در چارچوب ارزش‌های انقلاب و منافع ملی باشد و روابط مسالمت‌آمیز ما را با دنیا تنظیم کند.

رضایی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس در گچساران مبنی بر احتمال حضور در ائتلاف 1+2 تأکید کرد: از دیدگاه و نظر من بهترین ائتلاف، ائتلاف 1+77 میلیون جمعیت ایران است.

دبیر تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: من دیگر ائتلاف‌ها را نفی نمی‌کنم ولی آنها را ناقص می‌دانم، ائتلاف واقعی این است که همه توانمندی ها دور هم جمع شوند و ما یک دولت قوی تشکیل دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که تا قبل از انتخابات این امر صورت نگیرد بعد از انتخابات این مسئله را انجام می‌دهیم و همه افراد توانمند را در دولت وارد می‌کنیم.

رضایی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس در گچساران در زمینه اظهارات حبیب‌الله عسگر اولادی، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری مبنی بر این که موسوی و کروبی فتنه‌گر نیستند و انتخابات آینده بدون برطرف شدن مشکل آنها به مشکل بر می‌خورد، یادآور شد: شخصیت‌های سیاسی کشور هر کدام دارای دیدگاه خاص خود بوده و دیدگاه‌های آنها برای خودشان قابل احترام است.

این کاندیدای ریاست جمهوری افزود: هر کسی تحلیل و نظری دارد و ما هم در این زمینه نظرات خود را قبلا داده‌ایم.

۱۳۹۲/۱/۱۱

اخبار مرتبط