كاظمی: كیفیت زمین در بازی تاثیر گذاشت

عکس خبري -کاظمي: کيفيت زمين در بازي تاثير گذاشت

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: كیفیت زمین ورزشگاه اكباتان در بازی دو تیم تاثیر گذاشته بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، فرهاد کاظمي در باره تساوي تيم‌هاي ذوب‌آهن و راه‌آهن در چارچوب هفته سي و يکم عنوان کرد: زمين بازي کيفيت خوب بازي را گرفته بود راه آهن به گونه‌اي است که ضد فوتبال بازي نمي‌کند و قابل احترام است و حاضر نمي‌شود تدافعي بازي کند. با توجه به اينکه دو تيم کار تاکتيکي مي کردند کمي روي کيفيت بازي اثر گذاشته بود.

وي ادامه داد: در بحث تاکتيکي مقداري به بن بست خورده بوديم و شرايط زمين اجازه نمي‌داد کاري بکنيم اين در مورد مسائل فني بود اما مسائل حاشيه‌اي در فوتبال ما وجود دارد.

وي افزود: رسانه‌ها متاسفانه به خود اجازه مي‌دهند هر خبري را منعکس کنند من براي فوتبال ايران متاسفم چرا بايد خبر تعليق دو باشگاه ملوان و ذوب‌آهن انعکاس داده شود. اين خبر از کجا آمده است. هم فدراسيون فوتبال هم کميته انضباطي آن را تکذيب کرد.

کاظمي تاکيد کرد: اين موضوع دستاورد تيمي است که در حال سقوط است و با ما رقابت مي‌کند و فکر مي‌کند با اين موارد مي‌تواند در ليگ بماند اما فوتبال پاک‌تر از اين مسائل است چرا فقط دو تيم ذوب آهن و ملوان مطرح مي‌شود يک روز قبل از بازي اگر قرار بود بحث تعليق باشد تيم‌هايي جلوتر وجود داشتند.

سرمربي ذوب آهن تصريح کرد: در اين ديدار نتوانستيم خوب کار کنيم شايد مقداري کم شانس بوديم اما فوتبال را نمي توان بازگرداند موضوعي که وجود دارد اين است که در اواخر ليگ جلوي اين حاشيه‌ها را بگيريم. فدراسيون فوتبال در اين زمينه بايد اقدامي انجام دهد و اجازه ندهد هر سايتي هر خبري را بزند. متاسفانه صدا و سيماي ما هم بدتر به اين مسائل دامن مي‌زند. اين موارد مشکلات ماست.

وي در باره ديدار مقابل پرسپوليس در هفته آينده و همچنين رقابتي که با آلومينيوم در انتهاي جدول دارد، يادآور شد: قطعا بدانيد ما به آلومينيوم فکر نمي‌کنيم فکر نکردن به آلومينيوم يعني بقا در ليگ برتر است سرنوشت خودمان دست خودمان است به قضا و قدر نبايد کاري داشته باشيم. قضا و قدر يعني زماني که مثلا در اين ديدار توپي مي‌آيد و به گلي تبديل مي‌شود البته گل زيبايي به ثمر رسيد اما توپ نمي‌خواست به دروازه راه‌آهن وارد شود. ما در سه هفته آينده تيم با قدرتي را وارد ميدان مي‌کنيم و حرفه‌اي تر به مصاف حريفان مي‌رويم.

وي در پايان از همه هواداراني که در ورزشگاه اکباتان حاضر شده و تيم ذوب آهن را تشويق کردند تقدير و تشکر کرد.

۱۳۹۲/۱/۱۶

اخبار مرتبط