پشت پرده تعویض نكونام

اختلافی كه جوادنكونام و امیر قلعه نویی بین دو نیمه با هم پیداكردند عامل اصلی تعویض شماره ۶ استقلال بود؛‌اتفاقی كه نه نكو دوست داشت درباره اش حرف بزند و نه امیر قلعه نویی...

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، در حالی که جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی سعی دارند اختلاف خود را پنهان کنند اما برخی منابع آگاه درباره علت تعویض هافبک استقلال در بازی شب گذشته خبرهای دیگری مطرح می‌کنند.

جواد نکونام برابر الهلال بازی ضعیفی ارائه داد. اشتباهات او باعث شد تا امیر قلعه‌نویی تصمیم بگیرد او را در بین دو نیمه تعویض کند؛ اتفاقی که نکونام امروز آن را طبیعی دانسته و گفته است: «مشکلی وجود ندارد. این نظر قلعه‌نویی بوده که من را تعویض کند و من با این موضوع مشکلی ندارم.» از نکونام پرسیده شده که چرا اولین بازیکنی بودید که ورزشگاه را ترک کردید که او پاسخ داده است: «فکر می‌کنم داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد که من ورزشگاه را ترک کردم. در این ضمن با هماهنگی کادر فنی این کار را انجام دادم.» البته قلعه‌نویی هنوز درباره این حرف‌ها واکنش تازه‌ای نشان نداده است اما وقتی از سرمربی استقلال درباره تعویض نکونام سئوال شد وی به دور بودن هافبک تیمش از شرایط ایده‌آل اشاره کرد و گفت: «او با نکونام همیشگی فاصله داشت و به همین دلیل او را تعویض کردم.»

با این حال سایت فوتبال ایران نیز نوشت است که برخی منابع بر خلاف صحبت‌های نکونام می‌گویند در بین دو نیمه درگیری لفظی میان این بازیکن و قلعه‌نویی در گرفته است و همین موضوع باعث شده که قلعه‌نویی با تعویض این بازیکن او را به شیوه خودش تنبیه کند. تصمیمی که باعث خشم نکونام شده است اما او نمی‌خواهد فعلا اختلافش با سرمربی استقلال را آشکار کند.

گفته می‌شود جواد نکونام شدیدا از برخورد قلعه‌نویی دلخور شده اما قصد ندارد در شرایط حساس فعلی استقلال را با این اختلاف وارد حاشیه کند.

۱۳۹۲/۱/۲۲

اخبار مرتبط