ورود آشكاراي دولت به دخالت در انتخابات و ادامه تخريب چهره هاي انقلابي

با این منطق رسانه دولت، باید گفت كل رقم تجارتی ایران در جیب احمدی نژاد است؟

عکس خبري -با اين منطق رسانه دولت، بايد گفت كل رقم تجارتي ايران در جيب احمدي نژاد چه ميكند؟

اگر منطق این آقایان در اختصاص این حجم از بازرگانی به این ۵ نفر را درست بدانیم، باید گفت كل رقم تجارتی ایران در اختیار دكتر محمود احمدی‌نژاد است؛ زیرا او رییس دستگاه اجرایی كشور است و همه بازرگانی كشور ذیل ریاست وی انجام می‌شود.

به گزارش نما ،اسد الله عسگراولای در گفتگو با خبرنگار شما گفت: مطلب منتشره در روزنامه شهروند بسیار غیرتخصصی تنظیم شده بود و نشان از یک جریان سازی با پشتوانه و اهداف مشخص دارد.
وی افزود: حضور برخی چهره‌ها در چند اتاق مشترک ایران و دیگر کشور‌ها؛ در یک فرایند دموکراتیک بوده است و متکی بر انتخابات است که نشان از مقبولیت و کارآمدی آن فرد از نگاه رای دهندگان دارد؛ این فرایند کاملا با اشتغال یک نفر به ۱۷ پست به صورت غیر انتصابی متفاوت است.
نماینده منصوب امام در اولین اتاق بازرگانی پس از انقلاب با اشاره به اینکه کار اتاق‌های بازرگانی تسهیل بازرگانی است و نه تصدی بازرگانی، افزود: اتاقهای بازرگانی مشترک ایران با دیگر کشور‌ها جنبه ارشادی دارد و نه تصدی‌گری و مسئولین آن نیز به صورت افتخاری همکاری می‌کنند، اما اگر منطق این آقایان در اختصاص این حجم از بازرگانی به این ۵ نفر را درست بدانیم، باید گفت کل رقم تجارتی ایران در اختیار دکتر محمود احمدی‌نژاد است؛ زیرا او رییس دستگاه اجرایی کشور است و همه بازرگانی کشور ذیل ریاست وی انجام می‌شود.
وی دمیدن بر بداخلاقی‌های سیاسی در فضای رسانه‌ای که با بودجه دولت اداره می‌شود را پدیده‌ای زشت دانست و یادآور شد: در هنگام آغاز به کار این روزنامه، صاحب امتیاز آن اعلام کرد که این روزنامه سیاسی نیست و رویکردی تخصصی دارد؛ حال آنکه شاهد آن هستیم که تند‌ترین تیترهای غیر اخلاقی در سیاست را برای خود برگزیده است.
عسگراولادی خاطر نشان کرد: اتخاذ رویکرد انتخاباتی از سوی این روزنامه دولتی و نیز بازنشر آن در خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی نشان از دخالت دولت در انتخابات دارد و با ادعای بیطرفی دولت مغایر است؛ انتظار می‌رود دستگاه‌های نظارتی به این تخلف رسیدگی کنند.
وی این حملات را طراحی اتاق جنگ روانی طیفی خاص دانست و افزود: آن‌ها به دنبال تبدیل فضای کشور به دیو و دلبر هستند و از این رو نیاز به تخریب چهره رقبا دارند. مدیرمسئول این روزنامه یکبار اتهامات بی‌اساسی را بر اساس وارونه نمایی یک سند از بنده در روزنامه ایران منتشر ساخت که منجر به شکایت از آن‌ها شد و اینک روزنامه وی برای فرار به جلو دست به انتشار اینگونه سخنان سست زده است.

۱۳۹۲/۱/۲۳

اخبار مرتبط