35 هتل مهمانپذیر و هتل آپارتمان در مشهد تعطیل شد

هم اكنون افزون بر 600 هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیر تحت پوشش نظارت های مركز بهداشت ثامن ( خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی) قرار دارد كه از این تعداد 35هتل مهمانپذیر و هتل آپارتمان در منطقه ثامن مشهد تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، رییس مركز بهداشت ثامن دانشگاه علوم پزشكی مشهد نظارت بر فعالیت هتل ها و اماكن اقامتی را از جمله فعالیت های طرح بسیج نوروزی دانشگاه علوم پزشكی مشهد عنوان كرد و افزود: این طرح از اول اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.
مهندس احمد واسعی اظهار داشت: در حال حاضر هشت اكیپ نظارتی به صورت شبانه روزی نظارت بر مراكز تولید و عرضه مواد غذایی و اماكن عمومی و اقامتی اطراف حرم رضوی را بر عهده دارند.
وی در ادامه افزود: در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی تاكنون افزون بر سه هزار و 500 مركز تهیه و توزیع مواد غذایی و همچنین اماكن اقامتی در محدوده اطراف حرم مطهر رضوی بازدید شده است.و در این راستا حدود 400 متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی صدور كارت های تندرسی برای مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی، نمونه برداری از مواد غذایی، نظارت بر آب شرب، نظارت بر منازل اقامتی شخصیَ و مبارزه با فروشندگان دوره گرد و نظارت و كنترل وضعیت بهداشتی راه آهن را از جمله اقدامات انجام شده در این مدت عنوان كرد.
وی نظارت بر اماكن شخصی كه اقدام به اخذ مجوز جهت اسكان موقت زائرین و مسافرین كرده اند را از دیگر فعالیت ها عنوان كرد و افزود: در حال حاضر بیش از یك هزار و 700 منزل شخصی جهت اسكان زائران در اطراف حرم رضوی فعالیت دارند.

۱۳۹۱/۱/۱۰

اخبار مرتبط