شبكه نیكوكاری راه‌اندازی شد

سرپرست كمیته امداد امام خمینی از ایجاد شبكه نیكوكاری در سراسر كشور خبر داد و گفت: این طرح با همكاری ائمه جمعه و جماعات در شهرهای مختلف اجرایی شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسین انواری پنجشنبه شب در دیدار اعضای شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی با آیت‌الله جعفر سبحانی با بیان اینکه توفیقات زیادی در سال گذشته نصیب کمیته امداد شده اظهار داشت: حضور مردم در صحنه و استفاده از کمک‌های مادی و خدمتی آنها از جمله این توفیقات است.

وی عنوان کرد: ارتباط با مراکز پژوهشی و آموزشی دانشگاهی و حوزوی از دیگر بسترهای فعالیت کمیته امداد امام خمینی طی سال گذشته بوده است.

ایجاد 300 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

سرپرست کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه 200 هزار خانوار زیر پوشش این کمیته در سال 91 به خودکفایی مادی رسیده‌اند گفت: طی همین مدت 300 هزار فرصت شغلی هم با استفاده از منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها برای این افراد فراهم شده است.

این مسئول ادامه داد: اهتمام به ازدواج دختران و ازدواج مجدد زنان بی‌سرپرست هم در دستور کار قرار گرفته هرچند نیاز به رفع موانع اجتماعی در این میان احساس می‌شود.

اجرای طرح استعداد سنجی دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد

انواری خدمات ویژه دانش‌آموزی کمیته امداد را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: استعداد سنجی نوجوانان در دوران تحصیل و هدایت آنها به سمت کسب مهارت‌های مورد نیاز از جمله طرح‌های ویژه دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی از ایجاد شبکه نیکوکاری در سراسر کشور خبر داد و متذکر شد: این طرح با همکاری ائمه جمعه و جماعات در شهرهای مختلف اجرایی شده و تاکنون جلسات مختلفی با حضور نمایندگان رهبری در استان‌ها به منظور در رأس قرار گرفتن مساجد در این طرح برگزار شده است.

۱۳۹۲/۱/۳۰

اخبار مرتبط