رسوایی اخلاقی چهره مشهور تلویزیون ا

رسانه های انگلیس روز جمعه از بازداشت و بازجویی از یكی از چهره های مشهور تلویزیونی این كشور در ارتباط با سوءاستفاده های جنسی خبر دادند.

به گزارش نما به نقل از اسكاي نيوز، «رالف هريس» اواخر ماه مارس (اوايل فروردين) توسط تيم ويژه پليس انگليس كه درباره سوءاستفاده هاي جنسي تحقيق مي كند، بازداشت و مورد بازجويي قرار گرفت.

پليس همچنين اخيرا خانه هريس را در منطقه بركشاير بازرسي كرده است. اين مجري سابق برنامه هاي تلويزيوني هم اكنون به قيد وثيقه آزاد است و بايد ماه آينده براي پاسخگويي به اتهامات خود در دادگاه حاضر شود.

هريس 82 ساله كه استراليايي الاصل است از حدود نيم قرن پيش در انگليس زندگي مي كند و 40 سال سابقه فعاليت در شبكه هاي مختلف تلويزيوني اين كشور از جمله «بي بي سي» و «آي تي وي» دارد.

پليس انگليس پاييز پارسال و پس از فاش شدن ابعاد گسترده فساد اخلاقي «جيمي ساويل» مجري مشهور «بي بي سي» تيم ويژه اي را با عنوان يوتري براي تحقيق در مورد سوءاستفاده هاي جنسي وي و ديگر چهره هاي سرشناس از كودكان، تشكيل داد كه بازرسان اين تيم ويژه پليس تاكنون 12نفر از جمله چند نفر از مجريان فعلي و سابق بي بي سي را بازداشت و مورد بازجويي قرار داده اند.

۱۳۹۲/۱/۳۱

اخبار مرتبط