صبا با پیروزی بر شهرداری به رده چهارم صعود كرد

تیم فوتبال صبای قم با پیروزی برابر شهرداری تبریز در دیدار معوقه از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر به رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود كرد ولی تیم شهرداری همچنان در بین تیم‌های قعرنشین باقی‌ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و صبای قم از ساعت 16:30 دقیقه امروز در دیداری معوقه از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر هم به میدان رفتند که در پایان این بازی تیم صبای قم با نتیجه 3 بر یک از میزبانش پیش افتاد.

در این بازی که با قضاوت محمود رفیعی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد، محسن بیات(8) و غلامرضا عنایتی(45 و 55) برای تیم صبا گل زدند و جعفر بذری (41) نیز تنها گل تیم میزبان را به ثمر رساند. همچنین مهرداد قنبری و محمد ایرانپوریان از تیم شهرداری تبریز و وحید حمدی‌نژاد از تیم صبای قم بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

با این پیروزی تیم فوتبال صبای قم 45 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و تیم شهرداری تبریز هم با 27 امتیاز در رده هفدهم باقی‌ماند.

در دقایق پایانی نیمه دوم این مسابقه، هواداران تیم شهرداری تبریز با سر دادن شعارهایی علیه علی‌اصغر مدیرروستا خواهان جدایی این مربی از تیم شهرداری شدند. ضمن اینکه آنها یسیچ سرمربی پیشین این تیم و علی دایی را تشویق کردند.

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
1- سپاهان اصفهان 55 امتیاز
2- تراکتورسازی تبریز 52 امتیاز - تفاضل گل 17+
3- استقلال تهران 52 امتیاز - تفاضل گل 15+
4- صبای قم 45 امتیاز
5- نفت تهران 44 امتیاز
--------------------------------------------------------
16- شاهین بوشهر 28 امتیاز (یک بازی کمتر)
17- شهرداری تبریز 27 امتیاز
18- مس سرچشمه 19 امتیاز

۱۳۹۱/۱/۱۰

اخبار مرتبط