شیوع ویروس جدید در میان منافقین!

سركرده منافقین در آخرین سخنرانی خود برای اعضای این فرقه در كمپ لیبرتی كه به صورت ویدئو كنفرانس برگزار شد، از كشف جدیدی به نام «ویروس سه نقطه» خبر داد كه به تازگی در میان اعضا شیوع پیدا كرده است!

به گزارش نما به نقل از دیده‌بان، مسعود رجوی در نشستی 7 ساعته از ویروسی نام برد كه به گفته وی در حال حاضر تهدید اصلی ساكنان لیبرتی محسوب شده و وظیفه اول تك تك پیروان فرقه مقابله با این ویروس می‌باشد.لیبرتی-منافقین
توضیحات سركرده منافقین در نهایت معلوم ساخت كه منظور از این ویروس كه نام آن را ویروس سه نقطه گذاشته! همان «تمایل به رفتن به كشور ثالث» است كه در حال حاضر به یك اپیدمی در داخل مناسبات سازمان تبدیل گردیده و بنا به پیش‌بینی رجوی در صورت ادامه به فروپاشی تشكیلات منجر می‌شود.
مسعود رجوی در نهایت به اعضا اخطار داد كه رفتن به كشور ثالث و حتی فكر كردن به آن خیانت محسوب شده و هیچ كس حق ندارد حتی در اعماق ذهن خود نیز به چنین موضوعی بیاندیشد.
بر پایه این خبر پیش از این نیز مسعود رجوی به اعضای رده‌بالاتر خود در لیبرتی دستور داده بود كه با چند برابر كردن كنترل‌های حفاظتی مانع فرار نیروها شده و حتی در صورت نیاز اقدام به كشتن نیروهای ناراضی نمایند.
سركرده فراری منافقین معتقد است كه كشتن پنهانی نیروهای ناراضی از یك سو امكان فرار را از بین خواهد برد و از سوی دیگر می‌تواند به عنوان دستاویزی برای نامساعد نشان دادن شرایط لیبرتی مورد استفاده قرار گیرد.
منافقین سعی دارند كشته‌های خود را بر گردن شرایط وخیم كمپ لیبرتی انداخته و به همین بهانه سازمان ملل و دولت عراق را مجبور كنند تا با بازگشت اعضا به كمپ اشرف موافقت نمایند.
گفتنی است تاكنون كشورهای آلبانی و آلمان با پذیرش تعداد محدودی از اعضای منافقین به عنوان پناهنده موافقت كردند، اما سركردگان این گروهك با سنگ‌اندازی در مسیر انتقال قصد دارند نیروهای خود را در یك مكان و به صورت متمركز حفظ نمایند؛ زیرا رجوی معتقد است پراكندگی اعضا كه اغلب به زور در میان این گروهك نگه داشته شده‌اند، باعث جدایی آنها خواهد شد.

۱۳۹۲/۲/۳

اخبار مرتبط