پیام پدر شهید لبنانی به رهبر معظم انقلاب

پدر یكی از شهدای جدید حزب الله لبنان در پیامی به رهبر معظم انقلاب گفت: مبارزان لبنانی هرگز رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت.

به گزارش نما به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پدر شهید حسن محمود نصرالدین (امجد) از شهدای جدید مقاومت اسلامی لبنان در جریان حضور ˈسید صادق رضاییˈ مدیرعامل و چند نفر از مسوولان کانون در مراسم یادبود دو شهید مقاومت، عنوان کرد که پیامی برای حضرت آیت الله خامنه ای مقام معظم رهبری دارد.

این پدر شهید عنوان کرد: به ایشان بگویید اگر یک اشاره چشم به ما داشته باشند ما آماده ایم از جان و مال و خانواده و همه داشته هایمان بگذریم، از دریاها عبور کنیم و برای نجات اسلام به ایشان کمک کنیم و در این راه اهل کوفه نیستیم که تنهایشان بگذاریم.

در ادامه پس از صحبت های این پدر شهید - که با تایید جمعی از حاضران و نزدیکان شهید همراه شد - مدیرعامل کانون با تاکید بر اینکه شهدا ذخایر عالم بقا هستند عالمی که جاوید و ابدی است، خاطر نشان کرد: ما خداوند را به خاطر میزان ایمان و تقوای شما شاکریم و بی تردید نگاه و پیام شما را به دفتر مقام معظم رهبری منتقل خواهیم کرد.

هیات ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در لبنان به سر می برند، به همراه جمعی از مسوولان موسسه کشافه المهدی (عج) لبنان برای قرائت فاتحه و ابراز همدردی در مراسم دو نفر از شهیدان مقاومت اسلامی لبنان شرکت کردند.

هیات انتخاب بازار تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

اعضای هیات انتخاب نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان از روز یکشنبه - 22 اردیبهشت - کار خود را آغاز می کنند.

ˈهما جدیکارˈ نویسنده و مدرس نمایش عروسکی دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، ˈسیدعلی کاشفی خوانساریˈ نویسنده کودک و نوجوان و ˈسیدصادق موسویˈ پژوهشگر، ˈصدیقه حسن زادهˈ رییس مرکز ملی استیژ و بازار تئاتر کودک و ˈمجید امراییˈ کارگردان، پژوهشگر و دبیر بازار تئاتر کودک کار بررسی اولین بازار تئاتر کودک و نوجوان را بر عهده دارند.

با پایان یافتن زمان ثبت نام، هیات انتخاب بخش های مختلف این بازار اعم از اجراهای صحنه و فضای باز، رادیو تئاتر، دستاوردهای نو فعالان حوزه تئاتر را بررسی خواهند کرد.

نتایج بررسی آثار و گروه های راه یافته به این بازار تا 31 اردیبهشت از سوی هیات انتخاب اعلام خواهد شد.

نخستین بازار تئاتر کودک و نوجوان از سوی مرکز ملی تئاتر برای کودک و نوجوان (استیژ) ایران از 10 تا 12 تیرماه در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون برگزار خواهد شد.

۱۳۹۲/۲/۱۸

اخبار مرتبط