مظلومی:آقای فتح الله زاده از این جسورتر؟

عکس خبري -مضلومي:آقاي فتح الله زاده از اين جسورتر؟

مظلومی گفت: فتح‌الله‌زاده می‌تواند هرچه می‌خواهد بگوید. او احساسی حرف زده؛ جسورتر یعنی چه و به چه چیزی می‌گویند جسور؟ ما سراپا حمله بودیم و روی گل دوم هم دفاع را رها كرده بودیم. مرتب حمله می‌كردیم؛ از این جسورتر؟ هر كاری خواستیم كردیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، پرویز مظلومی پس از شکست خانگی ۲ بر یک برابر الجزیره امارات گفت: چه کاری باید می‌کردیم که نکردیم؟ خستگی در تن ما ماند. بعد از اینکه گل مساوی را زدیم گل دوم را بد موقعی خوردیم و آشفته بودیم. چقدر موقعیت گل داشتیم و چقدر بر روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شدیم اما موقعیت‌ها را از دست دادیم. حریف تا دندان مسلح آمده بود با این حال خوب بازی کردیم اما از مهاجمانم اصلاً راضی نیستم.

وی افزود:‌ بازی سنگینی با یک تیم حرفه‌ای و قوی داشتیم. در چنین بازی‌هایی باید از کمترین فرصت بیشترین استفاده را ببریم. این همه موقعیت گل به دست آوردیم، دیگر چه کاری باید انجام می‌دادیم که انجام ندادیم. ما حتی مستحق مساوی هم نبودیم. باید در این بازی پیروز می‌شدیم. حریف کاملاً حرفه‌ای بازی می‌کرد.

مظلومی با اشاره به وقت‌کشی حریف گفت: وقت‌کشی آنها قابل پیش‌بینی بود و آنها وقتی که ما سرعت می‌گرفتیم وقت‌کشی می‌کردند و سرعت ما را می‌گرفتند. به آنها تبریک می‌گویم. ۳ امتیاز را گرفتند از هواداران استقلال هم تشکر می‌کنم که تا دقیقه ۹۰ تیم را حمایت و تشویق کردند ولی امروز شاهد بی‌عدالتی فوتبال بودیم. فرصت‌های فراوانی برای گلزنی داشتیم که نزدیم. هر کاری خواستیم انجام دادیم جز گل زدن.

یکی از خبرنگاران در مورد شعار هواداران علیه مظلومی و تشویق قلعه‌نویی از مظلومی سؤال پرسید که نماینده ایرانی کنفدراسیون آسیا که در کنار مظلومی نشسته بود، گفت: سؤال‌های شما باید در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا باشد، خبرنگاران اعتراض کردند و گفتند این اتفاق در لیگ قهرمانان آسیا و در همین دیدار رخ داده اما آن مسئول این سؤال را حذف کرد و اجازه پاسخ‌گویی به آن را نداد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه فتح‌الله‌زاده گفته استقلال باید جسورتر بازی می‌کرد، گفت: فتح‌الله‌زاده می‌تواند هرچه می‌خواهد بگوید. او احساسی حرف زده؛ جسورتر یعنی چه و به چه چیزی می‌گویند جسور؟ ما سراپا حمله بودیم و روی گل دوم هم دفاع را رها کرده بودیم. مرتب حمله می‌کردیم؛ از این جسورتر؟ هر کاری خواستیم کردیم.

مظلومی اضافه کرد: تماشاگران توقع پیروزی دارند و یک لحظه احساسی می‌شوند و حرفی می‌زنند. شما ظاهراً فقط برخی از شعارها را شنیدید و تشویق‌ها را ندیدید. با این حال هوادار همیشه حق دارد. هوادار برای حمایت تیم آمده و بعد از باخت باید خودش را خالی کند. من به این مسائل کاری ندارم. استقلال تیم بزرگی است و حاشیه هم دارد. من از روز اول این مسائل را می‌دانستم. امروز بعد از چند هفته باختیم آن هم در حالی که مستحق این شکست نبودیم. بازیکنانم تلاش زیادی کردند اما از موقعیت‌های گلزنی استفاده نکردیم.

مظلومی در مورد استرس زیاد مهاجمان استقلال گفت: در حد توان با بازیکنان حرف می‌زنیم. آرش برهانی آقای گل بوده و ما مهاجمان بزرگی داریم. زدن ضربات آخر به استعداد و خلاقیت بازیکنان بستگی دارد. ساموئل در دو قدمی توپ را به بیرون دروازه می‌زند آن هم در حالی که حرفه‌ای است و در انگلیس بازی کرده، باید از لحاظ روحی آنها را به شرایط مطلوب برسانیم اما گاهی اوقات فشار ورزشگاه شرایط خاصی را ایجاد می‌کند. در شرایط نابرابر باختیم و در این شرایط نابرابر دیگر نمی‌توان بازیکنان را کنترل کرد حتی اگر این بازیکنان بزرگ باشند.

وی افزود: در بازی برگشت و در امارات جبران می‌کنیم. امروز موقعیت زیاد گلزنی را از دست دادیم هر دو نیمه اول و دوم برای ما بود. مهاجمان ما در دو بازی گذشته ۶ گل زده‌اند بنابراین آنها توانمند هستند. بازیکنان‌مان امروز زحمت زیادی کشیدند و موقعیت‌های گل فراوانی ایجاد کردند اما شانس با ما یار نبود و توپ‌هایمان گل نمی‌شود. استرس و فشار در امارات کمتر است و امیدوارم در آنجا جبران کنیم.

مظلومی در مورد اینکه سرمربی حریف گفته از تاکتیک استقلال باخبر بوده، اظهار داشت: من نمی‌دانم آنها چگونه از تاکتیک ما خبر داشتند. ما هم فیلم بازی‌های آنها را می‌دیدیم و می‌دانستم در ضد حملات خطرناک هستند. آنها هم ما را آنالیز می‌کنند در جریان بازی هم وقتی به بن‌بست خوردیم سیستم بازی را عوض کردیم.

وی در مورد تشویق فرهاد مجیدی گفت: بهتر است دیگر در مورد مجیدی حرف نزنیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه با تعویض برهانی نفس استقلال گرفته شد، گفت: ما یک بازیکن تازه نفس آوردیم تا شرایط بازی را عوض کند اما نشد. همه کار کردیم اما شانس با ما یار نبود و توپ‌هایمان گل نشد. باز هم می‌گویم چه کاری باید می‌کردیم که نکردیم.

۱۳۹۱/۱/۱۶

اخبار مرتبط