روز خلق حماسه فرا رسید

محمد كاظم انبار لویی

فردا مردم ایران به پای صندوق‌های رای برای تعیین سرنوشت کشور در چهار سال آینده می‌روند. بالاخره روز موعود فرا رسید؛ روز خلق حماسه عظیم سیاسی، روز به رخ کشیدن اقتدار ملی، روز تضمین عزت و عظمت و سرافرازی ایران، روز "نه" گفتن به ابرقدرت‌ها و گرگ‌های درنده جهانی، روز تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری برای شکل‌گیری یکی از ارکان نظام، روز شاد کردن دوستان انقلاب در سراسر جهان و ناامید کردن استکبار جهانی، روز به رخ کشیدن وحدت و هوشیاری ملی برای عبور از مشکلات کشور و بالاخره روز انجام یک عمل صالح و یک فریضه دینی و ملی فرا رسید.

فردا مردم با نشاط و طراوت در نخستین ساعات بامداد به صندوق ها هجوم می‌آ‌ورند تا صفوف فشرده خود را به عنوان یک رزمایش سیاسی در منظر جهانیان به نمایش بگذارند.مردم جهان روز جمعه می‌خواهند ابعاد خلق حماسه سیاسی را به نظاره بنشینند.

ملت ایران غبار فتنه ۸۸ را با هوشمندی و شجاعت و تدبیر از سر و روی خود تکانده است و با قامت استوار، مردانه ایستاده و نشان داده است از فتنه عبور کرده و به سلامت خود را به میدان رقابت‌های سالم،‌اخلاقی، قانونمند و آزاد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی رسانده است. رسانه‌های اهریمنی دشمن از دوگانه‌سازی‌های رقابت فرساینده و ضد اقتدار ملی ناامید شده و پیام‌های طراحی شده خود را در اتاق‌های جنگ نرم برای آ‌شوب‌آفرینی به سطل زباله ریختند.

مردم فردا هیچ دغدغه‌ای جز دغدغه انتخاب اصلح ندارند. بی‌تردید هر کس، هر تشخیصی دهد و این تشخیص براساس ملاکات عقلی و شرعی باشد پیش خدا ماجور است. چرا که اولا همه آراء در سبد نظام ریخته می‌شود و مشروعیت مردمی نظام را قوام می‌بخشد، ثانیا آن کسی که انتخاب می‌شود ان‌شاءالله اصلح است و طبق قانون اساسی، رئیس‌جمهور همه می‌باشد و باید به او به دیده احترام نگریست. اطمینان داریم خداوند، فردا قلوب ملت ایران را به بهترین‌ها هدایت خواهد کرد؛

- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها انس با خدا و قرآن داشته باشد.
- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها درد دین و درد نظام و انقلاب را داشته باشد.
- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها با اقتدار و با شجاعت با آمریکا صحبت کند و در مصاف با جهانخواران، کم نیاورد.
- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها دست پاک و فسادستیز باشد.
- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها با انرژی و با نشاط و اهل تلاش و خستگی‌ناپذیر باشد.
- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها اهل تعامل با نخبگان، مشورت‌پذیر، انتقادپذیر و پاسخگو باشد.
- مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آ‌نها از جنس خودشان و ساده و بی‌آلایش باشد.
- و بالاخره مردم دوست دارند رئیس‌جمهور آنها منافع و مصالح ملی را خوب تشخیص دهد و به آن پایبند باشد.

اینها معیارها و ملاک‌های تشخیص اصلح است. فردا هر کس که به پای صندوق رای می‌رود با تطبیق این معیارها به نامزد مورد نظر خود رای می‌دهد. مردم هیچ‌گاه اشتباه نمی‌کنند. اگر اشتباهی صورت می‌گیرد آن است که فرد منتخب با خروج از معیارها و ملاک‌ها و پشت پا زدن به سوگند خود به عهد و پیمان خویش با مردم پایبند نمی‌ماند.

از خداوند بخواهیم منتخب ملت تا آخر دوره به عهد و پیمان خود با مردم پایبند باشد و ملاک‌ها و معیارهای اصلح‌بودن را رعایت کند و نام نیکی از خود باقی بگذارد.همچنین از خداوند بخواهیم همان‌طور که هیجان عظیمی که اکنون در میان ملت دیده می‌شود روز جمعه نیز به اوج خود برسد و ایرانی نیرومند و مردمی مقتدر و نظامی بزرگ و بالنده از میان رقابت‌های انتخاباتی سر برآورد. ان‌شاءالله.

۱۳۹۲/۳/۲۳

اخبار مرتبط