برخی ستادها دیشب تخلف كردند

استاندار تهران گفت: بعضی از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری روز گذشته مرتكب تخلف شدند و از ستادها با چسباندن پوستر تبلیغاتی بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی تخلف كرده و گزارش این تخلفات مستند به مراجع قانونی منعكس شد.

به گزارش نما مرتضی تمدن در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار داشت: مجریان انتخاباتی در تهران برای برگزاری حماسه‌ای بزرگ در اوج آمادگی هستند.

وی افزود: در استان تهران 5 هزار و 882 شعبه اخذ رأی که شامل 11 هزار و 959 صندوق می‌شود مهیا شده و امکانات مربوط به زیرساخت‌های برگزاری انتخابات از لحاظ تدارکات آماده شده است.

تمدن افزود: از ساعت 8 صبح روز 24 خرداد اخذ رأی آغاز می‌شود و به مدت 10 ساعت انتخابات ادامه خواهد داشت و در صورت تمدید مهلت رأی‌گیری از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود.

استاندار تهران با اشاره به اینکه از امروز به هیچ وجه فعالیت تبلیغاتی قانونی نیست گفت: داوطلبان باید کاملاً مراقبت کنند که قانون تبلیغات انتخاباتی به درستی اجرا شود و خلافی صورت نگیرد.

تمدن افزود: قبل از شروع اخذ رأی تمامی شعبات از آثار تبلیغاتی پاک خواهد شد و نمایندگان نامزدهای مستقر در محل اخذ رأی نیز نمی‌توانند نسبت به تبلیغ کاندیداهای مدنظر خود اقدام کنند.

وی به تخلفات بعضی از کاندیداهای ریاست جمهوری در روز گذشته اشاره کرد و گفت: بعضی از ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری روز گذشته مرتکب تخلف شدند و از محلی که برای تبلیغات مجوز داشته‌اند فراتر رفتند و قانون را در این خصوص رعایت نکردند.

تمدن گفت: بعضی از نامزدها تقاضای حضور هواداران خود در میادین را کردند که به هیچ وجه کارشان قانونی نبوده و برای این اقدام باید از وزارت کشور مجوز دریافت کنند.

وی به دیگر موارد تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: شب گذشته نیز بعضی از ستادها با چسباندن پوسترها بر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی تخلف کرده و گزارش این تخلفات مستند به مراجع قانونی منعکس شده است.

استاندار تهران یادآور شد: تاکنون مراحل اجرای انتخابات در اوج آرامش و امنیت برگزار شده است.

۱۳۹۲/۳/۲۳

اخبار مرتبط