انتظار رویانیان از رئیس‌جمهور آینده

رویانیان در پاسخ به سوالی كه شما چه انتظاری از رئیس‌جمهور آینده دارید گفت: رئیس‌جمهور آینده اگر در همان مرحله اول كارش پرسپولیس و استقلال را خصوصی كرد كه این كار انجام می‌شود در غیر این صورت این رئیس‌جمهور هم قول می‌دهد اما یادش می‌رود و باید منتظر هشت سال دیگر باشیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد رویانیان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران ابتدا در خصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت: صحنه انتخابات یک صحنه تجلی بزرگ برای ملتی بزرگ مانند ایران است. این انتخابات برای نشان دادن حیثیت و شرافت و اقتدار ملی است و معتقدم همه ایرانی‌ها در این انتخابات شرکت می‌کنند.

وی افزود: من تا نیمه‌های شب در خیابان‌ها نگاه می‌کردم که چه شور و شوقی در تهران به خاطر انتخابات برپا بود. امیدوارم همه ملت ایران در این انتخابات شرکت کنند تا مشت محکمی بر دهان استکبار زده شود.

وی در پاسخ به سوالی که شما چه انتظاری از رئیس‌جمهور آینده دارید گفت: رئیس‌جمهور آینده اگر در همان مرحله اول کارش پرسپولیس و استقلال را خصوصی کرد که این کار انجام می‌شود در غیر این صورت این رئیس‌جمهور هم قول می‌دهد اما یادش می‌رود و باید منتظر هشت سال دیگر باشیم.

وی درباره آخرین شرایط پرسپولیس نیز گفت: ما در خط دفاع مانند سال گذشته بسیار کامل بازیکن داریم و همه را حفظ کردیم. به علاوه اینکه یک جوان رشید، مقتدر و توانمند به نام خانزاده که خودش را به همه ثابت کرده و به تیم ملی رفته هم مال ماست.

وی افزود:‌ در خط حمله هم چهار مهاجم بسیار خوب، جنگنده، گلزن، سرزن و آماده داریم و در خط هافبک 10 بازیکن آماده در چپ، راست و وسط داریم.

رویانیان ادامه داد: ما چهار هافبک بیشتر نسبت به سال گذشته داریم یعنی تیم امسال کاملا مناسب و قوی‌تر از پارسال است. شک نکنید که این حرف من کاملا درست است ما اکثر ملی‌پوشان خودمان را هم نگه داشته‌ایم و تازه سه تا دیگر به آنها اضافه می‌شوند.

مدیرعامل قرمز‌پوشان یادآور شد: مسئله‌ای که خیلی مهم است ویژگی ما در فصل جاری است. یکی اینکه ما دنبال جوانگرایی بودیم که تیم ما امسال به شدت جوان شده است سپس کاهش هزینه شاید باورتان نشود اما ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری 20 درصد کمتر از سال قبل برای بازیکنان هزینه کردیم البته به زودی همه چیز را محاسبه و اعلام می‌کنیم. ما به دنبال اقتصاد مقاومتی هستیم و گام‌های خوبی برداشتیم.

رویانیان در پاسخ به سوالی که چرا برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری وعده می‌دهند اما این دو باشگاه را خصوصی نمی‌کنند تاکید کرد: این دفعه چون آخر دولت احمدی‌نژاد اقدامات خوبی شد و مجلس هم تصویب و ابلاغ کرد، یک قانون است. مطمئن باشید رئیس‌جمهور بعدی بیاید ما دست از سرش بر نمی‌داریم و از الان هم به او می‌گوییم تا خصوصی نشود دست از سرش بر نمی‌داریم. ما ابزارهایی داریم و خودمان بلدیم که چطور باید پیگیری کنیم.

مدیرعامل قرمز‌ها همچنین درباره کریم انصاری‌فرد نیز گفت: تا دو روز آینده تکلیف این بازیکن را روشن می‌کنیم اما او باید خودش را با شرایط ما وفق بدهد.

رویانیان در پایان در پاسخ به سوالی که آیا قول قهرمانی می‌دهید گفت: تیم بسیار خوبی داریم و من به این تیم و کادر فنی‌اش اعتقاد قلبی دارم اما فعلا قول قهرمانی نمی‌دهم.

۱۳۹۲/۳/۲۳

اخبار مرتبط