قطر فلسطین را از نقشه حذف كرد

فعالان حامی فلسطین دولت قطر را به حمایت رسمی و علنی از رژیم صهیونیستی متهم كردند. شبكه الجزیره قطر هنگام مصاحبه با یكی از مهمانان خود از مناطق مرزی سوریه و اردن، نقشه ای را نمایش داد كه در آن به جای فلسطین نام رژیم جعلی "اسرائیل" نوشته شده بود.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این اقدام شبکه الجزیره قطر با واکنش شدید فعالان و حامیان مردم فلسطین مواجه شده است، چرا که این اولین بار نیست که این شبکه قطری نام فلسطین را از روی نقشه حذف می کند.

فعالان حامی فلسطین دولت قطر را به حمایت رسمی و علنی از رژیم صهیونیستی متهم کردند.

الجزیره قطر در مصاحبه با سرکردگان یکی از گروه های تروریستی در سوریه، به جای فلسطین نام رژیم جعلی "اسرائیل" را نوشته بود.

به گفته این فعالان حمایت رسانه ماهواره ای قطر از رژیم صهیونیستی تا حدی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اکنون به یکی از مهمانان دائمی این شبکه تبدیل شده است.

یکی از بارزترین سوابق الجزیره در تحریف نقشه فلسطین، هنگام بازی‌های کشورهای عربی در سال 2011 در قطر بود.

شبکه الجزیره در این بازی‌ها هنگام ورود هیأت ورزشی فلسطین به ورزشگاه نقشه‌ای از کرانه باختری و غزه را به عنوان کشور فلسطین پخش کرد.

خیانتهای این شبکه به مسائل مهم کشورهای عربی و فتنه انگیزی های قطر به ویژه در جریان انقلابهای عربی و همچنین جنگ در سوریه موجب بی اعتمادی ملتهای عربی به این

شبکه شده است به صورتیکه ماه قبل مجله "لوماگ" فرانسه ماه قبل در گزارشی اعلام کرد که مخاطبان الجزیره قطر از 43 میلیون به 6 میلیون کاهش یافته است .. و این درحالی

است که این شبکه همچنان به سیاست فریبکاری و انتشار اطلاعات غلط ادامه می دهد.

۱۳۹۲/۳/۲۳

اخبار مرتبط