حسن نصرالله به چه كسی رای می دهد؟!

سوال كننده كه برای دریافت پاسخ اصرار داشت، پرسش خود را به گونه ای دیگر مطرح كرد و خطاب به سید "حسن نصرالله" گفت: اگر شما یك شهروند ایرانی بودید، به چه كسی رأی می دادید؟!

به گزارش شریان نیوز، در یکی از جلسات چند ماه پیش تعدادی از جوانان با حجة الإسلام و المسلمین سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان، از او درباره انتخابات ریاست جمهوری ایران و نامزد اصلح از نظر او، سوالی پرسیده شد.

سید "حسن نصرالله" در پاسخ به پرسش مطرح شده، گفت: انتخابات ریاست جمهوری، یک مسأله داخلی به شمار می رود. بنده تمایلی به دخالت در مسائل داخلی ایران نیستم، این مسأله به ملت ایران اختصاص دارد.

سوال کننده که برای دریافت پاسخ اصرار داشت، پرسش خود را به گونه ای دیگر مطرح کرد و خطاب به سید "حسن نصرالله" گفت: اگر شما یک شهروند ایرانی بودید، به چه کسی رأی می دادید؟!

دبیرکل حزب الله لبنان که پافشاری و اصرار جوان را دید، لبخندی زد و گفت: اگر من یک شهروند ایرانی بودم، به نظر من با توجه به مشکل موجود در عرصه بین الملل، و تجربه و تسلطی که دکتر "علی اکبر ولایتی" وزیر خارجه سابق جمهوری اسلامی ایران بر این عرصه دارد، به ایشان رأی می دادم.

۱۳۹۲/۳/۲۳

اخبار مرتبط