قتل زن و شوهر توسط فوتبالیست مشهور در بزم شبانه+عكس

عکس خبري -قتل زن و شوهر توسط فوتباليست مشهور در بزم شبانه+عکس

آرون هرناندز یكی از ستارگان تیم فوتبال ماساچوست امریكا كه زن و شوهری را با شلیك گلوله در یك بزم شبانه كشته بود، توسط پلیس دستگیر شد.

راز جنايت ستاره فوتبال امريكا زماني فاش شد كه نگهبان يك پارك جسد زن و شوهر جوان را هنگام صبح در ميان علفزار پيدا كرد.در جريان تحقيق پليس روشن شد اين مرد جوان كه از بازيكنان تيم فوتبال بوستون بود همراه با همسرش، شب پيش در خانه ويلايي آرون هرناندز ستاره فوتبال تيم ماساچوست در يك مهماني شركت داشتند.

در تحقيقات بعدي روشن شد كه هرناندز پس از افراط در نوشيدن مشروب و در حال مستي با شليك گلوله به زن و شوهر جوان، آن‌ها را به قتل رسانده و سپس اجسادشان را در پارك نزديك محل زندگي‌اش انداخته است. كارآگاهان پليس تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز كرده‌اند و به گفته سخنگوي دادستان بريستول؛ بازجويي از متهم (آرون هرناندز) ادامه دارد.

به‌گزارش يكي از شبكه‌هاي خبري «آرون هرناندز» پس از كشتن زن و شوهر جوان خدمه‌اي را براي چند ساعت در خانه‌اش استخدام كرده بود تا آثار خون را از محل جنايت پاك كنند.گروهي از خبرنگاران شبكه‌هاي خبري در ماساچوست جلوي در خانه ستاره معروف فوتبال تجمع كرده بودند تا خبر دستگيري وي را گزارش دهند.خانواده‌هاي قربانيان از توجه ويژه رسانه‌ها درباره خبر دستگيري ستاره معروف فوتبال قدرداني كردند.

به گزارش پليس فوتباليست ۲۳ ساله به نام «ادين ليود» كه در تيم نيمه حرفه‌اي بريستول بازي مي‌كرد به همراه همسرش قرباني اين جنايت شبانه شده است. اين فوتباليست جوان يكي از مدل‌هاي لباس ورزشي برند معروف پوما هم بوده است.

فيلم‌هاي ثبت شده توسط دوربين‌هاي مداربسته اطراف خانه «هرناندز» نشان مي‌دهد درست يك ساعت قبل از حادثه تيراندازي؛ هرناندز با فوتباليست تيم بريستول (جوان مقتول) در حال بحث ومشاجره بوده است.

به گفته همسايه‌هاي ارون هرناندز صداي تيراندازي حدود ساعت ۳ بعداز نيمه‌شب از داخل خانه فوتباليست معروف شنيده شد و بعد از اعزام تيم پليس ماموران به مدت ۳ ساعت خانه اين بازيكن معروف را تفتيش كردند ولي آثاري از صحنه درگيري و تيراندازي پيدا نشد و «هرناندز» هرگونه تيراندازي را انكار مي‌كرد.

با اعلام خبر پيدا شدن اجساد «ادين ليود» و همسرش توسط مامور پارك، ماموران پليس به محل پيدا شدن اجساد زن و شوهر اعزام شدند و سپس آرون هرناندز را به عنوان نخستين مظنون دستگير كردند. هنوز محاكمه اين فوتباليست معروف امريكايي شروع نشده و وي نيز حاضر نيست به پرسش‌هاي خبرنگاران پاسخ بدهد.

۱۳۹۲/۴/۵

اخبار مرتبط