جزئیات دیدار حزب موتلفه اسلامی با رییس جمهور منتخب از زبان بادامچیان

عکس خبري -جزئيات ديدار حزب موتلفه اسلامي با رييس جمهور منتخب از بادامچيان

جمعی از اعضای حزب موتلفه اوایل هفته جاری با رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت و گو كردند.

به گزارش نما ، جمعی از اعضای حزب موتلفه اوایل هفته جاری با رئیس جمهور منتخب دیدار و گفت و گو کردند. جزئيات اين ديدار را از دكتر اسدالله بادامچیان جويا شديم.
•         درباره دیدار اعضای حزب موتلفه با رئیس جمهور منتخب بفرمایید.
دیدار حزب موتلفه با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در راستای دیدار یک حزب سیاسی قوی در کشور با رئیس جمهور منتخب صورت گرفت.
با توجه به نظر مقام معظم رهبری مبنی بر همکاری صمیمانه مسئولان با دولت و رئیس جمهور جدید که امروز هم در بیانات ایشان باز هم این نکته وجود داشت موتلفه قرار یک دیدار دوستانه را با حجت الاسلام و المسلمین روحانی گذاشت .
حزب موتلفه اسلامی در این دیدار اعلام آمادگی برای یک همکاری صمیمانه با رئیس جمهور منتخب کرد؛ البته طبيعتا همکاری بايد دوطرفه باشد.

d1.jpg

•         در این دیدار چه کسانی حضور داشتند؟
در این دیدار 9 نفر از مسئولان ارشد حزب حضور داشتند؛ پیر موتلفه جناب آقای عسگراولادی، دبیر کل حزب جناب آقای حبیبی، قائم مقام دبیرکل جناب آقاي اماني، جناب آقاي مهندس ميرسليم رئیس شورای مرکزی و نائب رئیس شورا (دكتر بادامچيان) ، جناب آقای حاج حیدری که از بنیانگذاران حزب هستند، رئیس مرکز روابط بین الملل جناب آقای ترقی، جناب آقای مصری نماینده مجلس و رئیس فراکسیون حزب موتلفه در مجلس ، نماینده محترم مردم تهران و عضو شورای مرکزی حزب سرکار خانم رهبر و همچنین جناب آقای بنایی نماینده قم در مجالس هفتم و هشتم و عضو شورای مرکزی حزب در این دیدار حاضر بودند.
 
•         این دیدار دستاوردی هم داشت؟ گفت و گوها بیشتر در چه زمینه ای صورت گرفت؟
در این جلسه دوستانه درباره چگونگی تشکیل حزب موتلفه صحبت و مطالبی هم در جهت همراهی با آقای روحانی در مسائل گوناگون مطرح شد.
همچنین ارزیابی مسائل جاری کشور و چگونگی همکاری با دولت جدید نیز از جمله مباحثی بود که در این دیدار دوستانه به میان آمد. اعضای شورای مرکزی پیشنهاداتی درباره رفع مشکلات اقتصادی و گسترش دیپلماسی عمومی با استفاده از ظرفیت احزاب و ضرورت تقویت جایگاه احزاب در کشور را مطرح کردند.
جناب آقای دکتر روحانی نیز درباره مسائل مختلف کشور و همچنین موتلفه و فعالیت های حزب نظرات خود را مطرح کردند و از شناخت بیش از 40 ساله خود از حزب موتلفه و مبارزات این حزب گفتند. ايشان انتخابات اخیر را موهبتی الهی برای کشور دانست و دستاورد بزرگ انتخابات را اعتماد مردم به نظام و تثبیت جمهوریت و اسلامیت آن عنوان کرد و همچنین به نقش استثنایی مقام معظم رهبری در انتخابات اشاره کردند و در نهایت تاکید داشتند که با تمام وجود برای استحکام نظام و کاهش بار رهبری در دولت آینده تلاش خواهند کرد و از کمک احزاب و بویژه حزب موتلفه نیز استفاده خواهند کرد.
منبع روزنامه شما

۱۳۹۲/۴/۵

اخبار مرتبط