خاتمی: كدورت‌ها را تمام كنید

عضو جامعه مدرسین ضمن درخواست از رسانه‌ها برای پرهیز از دامن زدن به اختلافات، اختلاف نظر در هر تشكلی را طبیعی خواند و خواستار صعه‌صدر بیشتر بزرگان شد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه حضور 72 درصدی مردم در انتخابات، کام دشمنان را تلخ و کام دوستان انقلاب را در سراسر جهان شیرین کرد، گفت: مقام معظم رهبری امسال را بعنوان حماسه سیاسی نامگذاری کردند که این مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات به یاری خداوند محقق شد.

وی با بیان اینکه «انتظار آن است بگذاریم شیرینی حماسه سیاسی در کام‌ها بماند»، افزود: شیرین ماندن کام‌ها مستلزم آن است که همه با فراموش‌ کردن گذشته‌ها و کدورت‌ها به آینده فکر کنیم.

آیت‌الله خاتمی بر عبرت گرفتن از گذشته‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: به سهم خودم، آیت‌الله محمد یزدی و آیت‌الله مصباح یزدی را از عالمان برجسته و انقلابی می‌دانم که هر دو سوابقی درخشان در انقلاب اسلامی و در حمایت از ولایت فقیه داشته‌اند؛ لذا اختلاف سلیقه در هر تشکلی طبیعی به نظر می‌رسد چرا که لازمه آزادی و اختیار انسان، اختلاف سلایق است.

وی افزود: به عنوان یک عضو کوچک جامعه مدرسین، انتظار دارم بزرگان با صعه صدر بیشتری از گذشته‌ها عبور کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از رسانه‌هایی که به اختلافات دامن می‌زنند خواست از اختلاف‌افکنی پرهیز کنند چرا که به گفته وی این اقدام به صلاح انقلاب اسلامی و مردم نیست.

۱۳۹۲/۴/۱۱

اخبار مرتبط