بهروز رضوی نیایش‌های سحر رمضان را می‌خواند

بهروز رضوی با بازخوانی نیایش‌های سحرگاهی در ایام رمضان، همراه مخاطبان رادیو می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، بهروز رضوی در برنامه «شب‌های آفتابی» متون اخلاقی و عرفانی را در ساعت‌های دعا و نیایش سحر بازخوانی می‌کند.

بر اساس این گزارش، رادیو فرهنگ در ماه رمضان ۹۲ نیز همچون سال‌های گذشته در لحظات ملکوتی سحر و افطار با شنوندگان خود همراه خواهد بود. در این راستا «شب‌های آفتابی» ویژه برنامه سحرگاه ماه رمضان است که هر روز ساعت ۳ و ۳۰ الی ۵ بامداد به روی آنتن می‌رود. این برنامه کاری مشترک از گروه اندیشه شبکه فرهنگ و رادیو نوا است.

۵۰ هنرمند سینما و تلویزیون از تجربیات معنوی‌شان می‌گویند
«در حوالی قاف» نیز ویژه برنامه افطار رادیو فرهنگ است که هر روز در ایام مبارک رمضان ۲۰ دقیقه قبل از اذان مغرب پخش آن آغاز می شود و تا افطار میهمان سفره های افطار شنوندگان رادیو فرهنگ خواهد بود.

در این برنامه هنرمندان سینما، تئاتر و تجسمی از تجربه های معنوی خودشان و خاطراتشان در ماه پرفضیلت رمضان صحبت می کنند. این برنامه با بیش از ۵۰ هنرمند در حوزه های هنر گفتگو می کند تا تاثیر تفکر دینی و انس با قرآن کریم و همچنین ائمه معصومین (ع) را در اندیشه هنرمندان را بازنمایی کند.

از جمله هنرمندانی که در حوزه سینما، تئاتر، فلسفه، شعر و نویسندگی در این برنامه حضور خواهند داشت می‌توان به پوران درخشنده، افسانه بایگان، شهره لرستانی، رسول نجفیان، مسیحا برزگر، دکتر اسماعیل بنی اردلان، دکتر محمد یثربی، عرفان نظر آهاری، احد ده بزرگی، مصطفی رحماندوست و یوسفعلی میرشکاک اشاره کرد. «در حوالی قاف» کاری از گروه هنر شبکه فرهنگ است که نویسندگی، سردبیری و تهیه‌کنندگی آن را مریم مقدسی و اجرای آن به عهده کرامت رودساز بر عهده دارد.

پخش قرائت قران کریم نیز در دو نوبت ۵ الی ۶ بامداد توسط استاد پورزرگری و قبل از اذان مغرب توسط استاد محمد حسین سبزعلی از دیگر ویژه برنامه رادیو فرهنگ در ماه رمضان خواهد بود.

۱۳۹۲/۴/۱۵

اخبار مرتبط