حجت‌الاسلام رهبر خواستار شد؛

تشدید برخورد با روزه‌خواری و بدحجابی در ماه رمضان

عکس خبري -تشديد برخورد با روزه‌خواري و بدحجابي در ماه رمضان

عضو كمیسیون قضایی مجلس هشتم خواستار طرح تشدید برخورد با روزه خواری در انظار عمومی و همچنین مبارزه با مظاهر بدحجابی در ماه مبارك رمضان شد.

به گزارش نما، " حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر " در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرا رسيدن ماه رمضان، اظهار داشت: روزه‌خواري در انظار عمومي در ماه رمضان فسق، گناه و هتك حرمت است لذا در شرع مقدس براي اين عمل، مجازات و تنبيه در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي نيز اعلام كرده است در صورت شناسايي هرگونه مورد ناهنجاري، فرد را دستگير و به محاكم قضايي تحويل مي‌دهد، البته ما امیدورایم زبان موعظه اثرگذار باشد و نیازی به برخوردهای قانونی احساس نشود.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس هشتم با اشاره به موضوع بدحجابی در ماه مبارك نيز گفت: قانون مجازات اسلامي حبس و جزاي نقدي را براي اين قبيل افراد در نظر گرفته است اما متاسفانه اين قانون به طور واقعي در كشور پياده نشد.

حجت‌الاسلام رهبر افزود: اگر از ابتدا برخورد جدي و قاطع با اين معضل فرهنگي به نوعي كه بازتاب نامطلوبي نداشته باشد، انجام و مجازات‌هاي مقررشده اجرا مي‌شد اين مسئله اينقدر توسعه پيدا نمي‌كرد.

عضو كميسيون قضايي مجلس هشتم در پايان خواستار طرح تشديد برخورد با روزه‌خواري در انظار عمومي و همچنين مبارزه با مظاهر بدحجابي در ماه مبارك رمضان شد.

۱۳۹۲/۴/۲۲

اخبار مرتبط