اعلام رقم پیشنهادی برای مهدهای كودك تهرانی

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با اشاره به جلسه كارشناسان سازمان بهزیستی و نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت استان تهران و نمایندگان مهدهای كودك گفت: در این جلسه نمایندگان مهدها پیشنهاد دادند كه شهریه‌های مهدهای كودك ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌كند.

به گزارش نما، ملیحه تقی‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان تهران ۸۲۴ مهد کودک مجوز فعالیت دارند، اظهار داشت: از این تعداد مهدکودک برخی ستاره دار هستند به طوری که ستاره‌بندی مهدهای کودک در چند سال گذشته انجام شده و در سال جاری برنامه‌ای برای این موضوع نداریم.

وی تصریح کرد: در شهر تهران نیز ۴۵۹ مهد کودک داریم ضمن اینکه سازمان بهزیستی تلاش می‌کند تا بر مهدهای کودک نظارت دقیق و مستمری را داشته باشد.

تقی‌پور خاطر نشان کرد: در چند روز گذشته جلسه‌ای فی مابین کارشناسان سازمان بهزیستی کشور و نمایندگان مهدهای کودک و همچنین نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت استان تهران برگزار شد که در این جلسه سازمان بهزیستی پیشنهاد داد که شهریه مهدهای کودک برای سال آینده ۲۵ درصد افزایش پیدا کند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران ادامه داد: در این جلسه نمایندگان مهدهای کودک تأکید کردند تا شهریه مهدهای کودک ۳۰ درصد افزایش پیدا کند که البته دو رقم پیشنهاد شده از سوی بهزیستی و مهدهای کودک به بهزیستی کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد: برای تعیین شهریه مهدهای کودک در سال جاری آیتم‌های مختلفی از جمله اجاره مهدهای کودک، افزایش حقوق مربیان، افزایش اقلام مصرفی مهدها و همچنین قدرت پرداخت شهریه از سوی خانواده‌ها در نظر گرفته شده است که امیدواریم رقمی که بهزیستی کشور تصویب می‌کند بتواند نظر مهدها و خانواده‌ها را به خود جلب کند.

۱۳۹۲/۴/۲۹

اخبار مرتبط