پشت پرده عجیب ماجرای انصاری فرد از زبان نزدیكان دایی

آن‌هایی كه علی دایی را می‌شناسند و با خصوصیات اخلاقی او آشنا هستند می‌دانند كه او به واسطه شخصیت اخلاقی خاصی كه دارد، كمتر اتفاقات گذشته را فراموش می‌كند و به خصوص آن‌هایی را كه در صحنه‌های مختلف به مقابله یا مخالفت با او پرداخته‌اند را كمتر مورد عفو و بخشش قرار می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاین، داستان کریم انصاری‌فرد هم دقیقا مصداق عینی و نمونه بارزی است از اتفاقاتی که در گذشته رخ داده و دایی هنوز نتوانسته آن را هضم یا فراموش کند.
اگر چه عنوان شده که دایی از کریم به واسطه تاخیر در تمدید قرارداد با پرسپولیس ناراحت است. به طوری که خود دایی از کریم انتقاد کرده و در مصاحبه‌هایش اذعان داشته که کریم برای امضای قرارداد با سرخپوشان مبلغ 760 میلیون آن هم به صورت نقد طلب کرده است. این‌ها دلایلی است برای عدم توافق طرفین و در نهایت جدایی او از پرسپولیس، دلایلی که البته از سوی آگاهان به مسائل پشت پرده بهانه تلقی می‌شود.
اما واقعیت ماجرا چیست؟ حقیقت ماجرا این است که دایی از هیچکدام از این اتفاقات ناراحت نیست. کما این که قاسم دهنوی هم تقریبا در شرایطی مشابه حتی پیراهن سپاهان را به تن کرد، اما فقط چند روز زودتر به پرسپولیس آمد و با موافقت دایی سرخپوش شد.
شنیده می‌شود ناراحتی اصلی دایی از شاگرد جوانش برمی‌گردد به دو سال قبل. هنگامی که دایی سرمربی راه‌آهن بود و تحت مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد از پرسپولیس جدا شد و به راه‌آهن پیوست. او در آن مقطع از کریم خواست تا پیراهن این تیم را بپوشد، چرا که کریم چند روز قبل از قطعی شدن حضور دایی در راه‌آهن، مذاکراتی را با محمدحسن انصاری فرد انجام داده و به توافقاتی نیز برای پوشیدن پیراهن این تیم رسیده بود.

انصاری‌فرد در مقابل این پیشنهاد مستقیم دایی سکوت اختیار کرد و باز هم چند روزی تماس‌های تلفنی راه‌آهنی‌ها را بی‌پاسخ گذاشت. اما در نهایت با سایپایی‌ها به توافق رسید و این سرآغازی بود برای ایجاد کدورت عمیق دایی از شاگرد جوانش. به هر حال او توقع نداشت بازیکنی که کشف او بود. این گونه پیشنهادش را نادیده بگیرد...!

۱۳۹۲/۴/۲۹

اخبار مرتبط