نظر رئیس كمیته انضباطی درباره دیدار جنجالی

عکس خبري -نظر رئيس کميته انضباطي درباره ديدار جنجالي

حسن زاده گفت:متاسفانه شاهد برخی رفتارهای ناشایست بودم. منتظر می‌مانم تا گزارش داور و ناظر مسابقه بیاید و سپس شنیده‌های خودم را روی این مطالب می‌گذارم و تصمیم‌گیری می‌كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، اسماعیل حسن‌زاده در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاقات پرسپولیس و داماش گفت: من در ورزشگاه آزادی نمی‌توانم تصمیم‌گیری کنم. متاسفانه شاهد برخی رفتارهای ناشایست بودم. منتظر می‌مانم تا گزارش داور و ناظر مسابقه بیاید و سپس شنیده‌های خودم را روی این مطالب می‌گذارم و تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه قبول دارد روند داوری در فحاشی تماشاگران تاثیرگذار بود یا خیر گفت: من درباره داوری نه نظر می‌دهم و نه صحبت می‌کنم. بحث داوری متخصص خودش را می‌خواهد اما متاسفیم که گاهی در استادیوم‌ها شاهد اینگونه رفتارها هستیم. از هواداران تیم‌ها بخصوص که لیگ به نقاط حساس خود رسیده می‌خواهیم حوصله بیشتری داشته باشند.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه من نمی‌دانم نظر داور چه است، گفت: به طور حتم آقای عسگری به عنوان مسئول داوران مسائل فنی داوری این مسابقه را بررسی می‌کند. من از دید انضباطی این مسابقه را تماشا کردم و نمی‌دانم داور این بازی را تمام شده اعلام کرد یا نه.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون در خصوص اینکه آیا احتمال محرومیت پرسپولیس هست یا خیر، گفت: تا گزارشی نیاید نمی‌توانم حرفی بزنم. اتفاقات داخل زمین را داور گزارش می‌دهد اما مشاهدات خودم هم بی‌تاثیر نیست و سعی می‌کنیم رأی خود را هرچه سریع‌تر اعلام کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه داماشی‌ها هم فحاشی می‌کردند، گفت: من با تاخیر به ورزشگاه آمدم. دوستان می‌گفتند که آنها هم فحاشی می‌کردند اما قسمتی از فحاشی‌ها را خودم شنیدم.

۱۳۹۱/۱/۲۱

اخبار مرتبط