پس از تذكر رسايي صورت گرفت

مجادله لفظی نقوی و بخشایش در مجلس

نمایندگان ورامین و اردستان در مجلس كه هر دو عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هستند، پس از پایان جلسه علنی امروز پارلمان درباره انتصابی یا انتخابی بودن اعضای كمیته حادثه ۲۲ بهمن قم، با یكدیگر مشاجره كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در جلسه علنی امروز مجلس، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده تهران تذکری مطرح کرد مبنی بر انتصابی بودن اعضای کمیته حادثه 22 بهمن قم که سید حسین نقوی نماینده ورامین در پاسخ به تذکر رسایی این موضوع را به کل رد کرد و گفت: اعضای کمیته حادثه 22 بهمن انتخاب شدند و در ادامه شرح انتخابی بودن این اعضا را توضیح داد.

بعد از آنکه زنگ پایانی جلسه علنی به صدا در آمد، احمد بخشایش نماینده اردستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نسبت به تذکر سید حسین نقوی به شدت انتقاد کرد و فهوای صحبتش این بود که نقوی دروغ می‌گوید و اعضای این کمیته انتصابی بودند و باید در آخرت پاسخ دهند.

نقوی در پاسخ به بخشایش گفت: شما باید جواب دهید، ما کجا دروغ می‌گوییم؟

در ادامه سید شریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس با میانجیگری خطاب به بخشایش گفت: اگر اعضای کمیته حادثه 22 بهمن انتصابی بودند، چرا روز اول اعتراض نکردید؟

سپس نقوی خطاب به بخشایش گفت: شما دروغ می‌گویید و بخشایش به نقوی پاسخ داد بنده دارم با شما با احترام صحبت می‌کنم، چرا غیر منطقی صحبت می کنی؟

سپس بخشایش خطاب به شریف حسینی نیز گفت: شما نباید دخالت بکنی!

در ادامه سید احمدرضا دستغیب عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سمت نقوی رفت و پس از روبوسی او را به گوشه‌ای از صحن مجلس هدایت کرد تا این درگیری بیش از این ادامه نیابد.

نقوی همچنین خطاب به بخشایش: مگر تو روزه نیستی، چرا اینقدر دروغ می‌گویی؟

۱۳۹۲/۵/۷

اخبار مرتبط