خدا به استقلال رحم كرد

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید حمله افراد ناشناس بعد از بازی این تیم مقابل داماش به اتوبوس آبی پوشان باعث شد تا شیشه اتوبوس حامل اعضای این تیم پودر شود.

به گزارش نما به نقل از سایت باشگاه استقلال، میرشاد ماجدی در گفتگویی عنوان کرد:

* استقلال مقابل داماش به 3 امتیاز خیلی مهم رسید.
به نظرم ما بازی خوبی انجام دادیم و با تجربه بازیکنانمان و تعویض‌های امیر قلعه‌نویی توانستیم به آنچه که می‌خواهیم برسیم. با این حال باید یادآور شوم که بازی روی چمن مصنوعی کیفیت بازی در چمن طبیعی را ندارد.

* شنیده شد که جو ورزشگاه عضدی به هیچ عنوان مطلوب نبوده تا جایی که اکثر بازیکنان استقلال نسبت به واکنش و فحاشی تماشاگران داماش معترض بودند؟

من فکر می‌کنم نباید در آستانه دیدار آسیایی استقلال و بوریرام، اجازه دهیم حواشی کار ما را تحت تاثیر قرار دهد. اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی، غلامرضا بهروان و ناظر بازی خلیفه‌سلطان در ورزشگاه حاضر بودند و همه اتفاقات را یادداشت کردند.

*خبر شکسته شدن شیشه اتوبوس استقلال بعد از بازی هم البته جزو اخباری بود که در این خصوص مطرح شد؟

بعد از خروج از استادیوم در فاصله 3 دقیقه، دو پرتاب سنگ به شیشه اتوبوس تیم استقلال داشتیم که بر اثر ضربه وارده، شیشه‌ها پودر شد اما نریخت. با اینحال اگر شیشه‌های اتوبوس تیم دو جداره نبود، احتمال اینکه مجروح هم بدهیم وجود داشت. احساس من این است که این موضوع به هیچ عنوان قابل اغماض نیست. گزارش نیروی انتظامی به طور قطع به سازمان لیگ ارائه خواهد شد ولی واقعا خدا به ما رحم کرد که شیشه‌ها دو جداره بودند و نریختند.

*باشگاه استقلال این موضوع را پیگیری خواهد کرد؟

اول باید بگویم که ما این حرکت غیرقابل قبول را به هواداران داماش نسبت نمی‌دهیم. اگر فرد خاطی را می‌گرفتیم خیلی خوب می‌شد ولی واقعا این یک حرکت غیرانسانی و به دور از اخلاق ورزشی بود.

*باتوجه به اینکه استقلال در آستانه اولین دیدار آسیایی‌اش مقابل بوریرام است، این حواشی تاثیری در کار تیم نخواهد داشت؟

درست به همین دلیل است که من می‌خواهم تا از کسانی که قلب‌شان برای فوتبال می‌تپد، درخواست کنم که باتوجه به اینکه تیم استقلال در آستانه صعود مستقیم به جمع 4تیم برتر آسیاست، اجازه بدهند آرامش در استقلال حاكم باشد تا بتوانیم بوریرام را در تهران قاطعانه ببریم و ان‌شاءالله با یک بازی خوب در تایلند، صعودمان را قطعی کنیم.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در چارچوب مسابقات هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در رشت به مصاف داماش رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست بدهد.

۱۳۹۲/۵/۲۵

اخبار مرتبط