بازگشت نام تاریخی پرسپولیس

عکس خبري -بازگشت نام تاريخي پرسپوليس

رویانیان در نشست خبری به بازگرداندن برند باشگاه پرسپولیس و حذف نام پیروزی از داخل پرانتز اشاره و از مدیریت قبلی باشگاه و معاون حقوقی پیشین این باشگاه تشكر كرد و بازگشت برند پرسپولیس را كه با رأی دادگاه صورت گرفته خبر خوشی برای هواداران دانست.

به گزارش نمابه نقل از فارس، محمد رویانیان در نشست خبری امروز که از ساعت ۱۳:۲۵ امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد، گفت: من در حوزه‌های مختلف کار کرده‌ام اما خبرنگاران ورزشی از نظر دانش،‌بینش و تشخیص صحیح توانمند و بزرگ هستند. خبرنگاران خیلی جلوتر از مسئولان هستند و خوب مسائل را درک و تحلیل می‌کنند و بسیار تأثیرگذارند.

وی اضافه کرد: باید به خبرنگاران بیشتر توجه شود، منظورم از این توجه به صورت شخصی نیست، چون خبرنگاران از مسئولان انتظار ندارند. آنها بدون بنزین سهمیه‌ای و بدون خودرو با دست خالی و با قلم و مغزشان کار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خبرنگاران در توسعه ورزش کشور خیلی می‌توانند تأثیرگذار و راهگشا باشند. من ۶،۷ ماه است که به ورزش آمده‌ام. البته اگر مثل فدراسیون که از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین تعطیل است،حساب کنیم کمتر از ۷ ماه می‌شود که وارد فوتبال شده‌ام.

رویانیان خاطرنشان کرد: می‌خواستم امروز خبرهای خوشی بدهم اما به دلیل اتفاق بسیار بدی که روز گذشته در مدیریت فوتبال ایران رخ داد و آن را لکه‌دار کرد، خوشی‌ها به کام ما تلخ شد و شاید هواداران از شنیدن خبرهای خوش ما ذائقه‌شان شیرین نشود.

وی افزود: برای این اتفاقات متاسفم. یک اتفاق بر اساس برنامه‌ریزی و سناریو در عرصه فوتبال ما رخ داد. یک برنامه از پیش تعیین شده که با اقدام ناشایست یک داور از جامعه بزرگ داوری صورت گرفت.

رویانیان گفت: داور نماد عدالت، سلامت، صحت، اقتدار و انضباط است. داور شرافت فوتبال است. داور صحت فوتبال را تایید و اصالت و سلامت آن را تضمین می‌کند اما این جایگاه توسط فرد یا افرادی که ناداوری می‌کنند خدشه‌دار می‌شود.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: شکست تیم ما، پائین بودن در جدول و نگرفتن جام خیلی تأسف ندارد. اینها اتفاق است که ما رقم می‌زنیم ولی توهین به داور آنهم توسط کمیته داوران و انتخاب ناصحیح برای یک بازی بزرگ‌ترین لطمه است و من برای این نامدیریت متاسفم.

رویانیان با اشاره به رأی کمیته انضباطی مبنی بر کسر ۲ امتیاز از این تیم تصریح کرد: یک رای کاملا غیر منطقی که بیشتر شبیه جوک می‌ماند از سوی کمیته انضباطی صادر شد و تاسف من را بیشتر کرد. همه این موارد باعث می‌شود شیرینی خبرهایی که امروز می‌خواهم بدهم تلخ شود. اما مجبورم این خبرها را بگویم.

وی به بازگرداندن برند باشگاه پرسپولیس و حذف نام پیروزی از داخل پرانتز اشاره و از مدیریت قبلی باشگاه و معاون حقوقی پیشین این باشگاه تشکر کرد و بازگشت برند پرسپولیس را که با رأی دادگاه صورت گرفته خبر خوشی برای هواداران دانست.

رویانیان از در اختیار گرفتن بلیت فروشی مسابقات پرسپولیس خبر داد و گفت: از دیدار با نفت تهران که پیش از عید برگزار شد، بلیت‌ها را خودمان می‌فروشیم و پولش به باشگاه می‌آید. خبرهای خوش دیگری هم دارم که به خاطر خبر تلخ دیروز از آنها می‌گذرم.
ادامه دارد ....

۱۳۹۱/۱/۲۲

اخبار مرتبط