وزير كشور در حاشيه جلسه هيئت دولت:

اصلاح‌طلب بودن و اصولگرا‌بودن در انتخاب استانداران تأثیری ندارد

وزیر كشور گفت: اصلاح‌طلب و یا اصولگرا بودن استانداران در انتخاب آنان هیچ تأثیری ندارد زیرا مهم ، داشتن نگاه اقتصادی و سابقه خوب آنان است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور پيش از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما اکنون در وزارت کشور در حال ارزیابی‌هایی هستیم که بتوانیم با توجه به رویکردی که رئیس‌جمهور دارد تغییر ساختار را ايجاد کنيم.

وی افزود: ما براساس همین تغییرها و تأکید بر توسعه‌محوری همکاران جدیدمان را در ستاد و بعد در استان‌ها تعیین مي‌کنیم.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود درباره توجه وزارت کشور به گروه‌ها و احزاب فعال تأکید کرد: ما در جهت قانونمند کردن، شفاف کردن و پاسخگو بودن و همچنین ضابطه‌مند کردن احزاب حتما تلاش می‌کنیم و نیت ما این است که فعاليت احزاب حرفه‌ای در کشور قوت پیدا کند و حتما نشست‌های دوره‌ای با مسئولان احزاب خواهيم داشت.

رحمانی‌فضلی درباره تغییر استانداران و مسئولان اجرایی در استان‌ها گفت: طبق بررسی، اقدامات اولیه و تعیین برخی شاخص‌ها همکاران ما در استان‌ها انتخاب خواهند شد و تاکنون نیز هیچ تغییری در معاونت این وزارتخانه نداشته‌ایم.

وزیر کشور تأکید کرد: اصلاح‌طلب بودن و اصولگرا بودن استانداران در انتخاب آن هیچ تأثیری ندارد زیرا مهم، داشتن نگاه اقتصادی و سابقه خوب استانداران خواهد بود.

۱۳۹۲/۵/۳۰

اخبار مرتبط