ظریف مواظب حرف زدنش باشد

محمد كاظم انبارلویی

برخي معتقدند طرح مسائلي كه رژيم صهيونيستي را عصباني مي‌كند درست نيست و يكي از اشكالاتي كه به سياست خارجي دولت نهم ودهم و بويژه آقاي احمدي نژاد وارد مي كنند اين است كه چرا مسئله هولوكاست را مطرح كرد؟ اين موضوع رژيم صهيونيستي را تحريك كرد تا به حجم فعاليت هاي خصمانه خود عليه جمهوري اسلامي بيفزايد و لابي هاي خود را ، هم در 1+5 و هم در شوراي امنيت سازمان ملل و نيز آژانس بين المللي انرژي اتمي فعال كند .
در دلسوزي اين جماعت شكي ندارم اما دردرايت و هوشمندي و شجاعت آنها ترديد وجود دارد . بايد ديد چرا رژيم صهيونيستي از انكار يا ترديد درهولوكاست وحشت دارد؟
اگر در كشتار 6 ميليون يهودي در جريان جنگ جهاني دوم ترديدي نيست چرا در ژوئيه 1990 قانوني در فرانسه به تصويب مي رسد كه هرگونه ترديد درباره هولوكاست جرم تلقي مي‌شود ؟! و بعد اين قانون را علاوه بر فرانسه بر كل اروپا تسري دادند.
اگر صهيونيستها درتعداد كشته هاي يهودي در جنگ جهاني دوم قدري تخفيف مي دادند و آن را 6 ميليون اعلام نمي كردند ، مجبور به تصويب چنين قانوني نمي شدند.
بالاخره در جهان مترقي و متمدن امروز واژه‌هايي درعلم تاريخ پيدا مي‌شود از جمله " حقيقت يابي" ، " تحقيق و بررسي"، " مطالعات موردي" و... آنها نمي دانند با اين واژگان چه كنند.
لذا وقتي كار به رسوايي مي كشد مجبورند دانشمندان و نام آوراني چون پروفسور روژه گارودي ، پروفسور روبرفورسيون و پروفسور كريستوفرسون را به دليل تحقيق در چند و چون هولوكاست به زندان بيفكنند.
آن وقت كه پروفسور كريستوفرسون دركتاب " دروغ آشويتس" ادعاي هولوكاست را زير سئوال مي برد احمدي نژاد و ديپلماتهاي دولت هم اصلا به اين مفاهيم فكر نمي كردند.
اسلام و قرآن به موضوع هولوكاست حساس است ، آن را انكار نمي كند.
هولوكاست چيزي نيست كه بشود آن را پنهان كرد و از نگاه تاريخ و مورخان ، آن را پوشاند . خداوند ، آن را در سوره بروج افشاء كرده است و متاسفانه نام صهيونيستها به عنوان عامل اصلي كشتار ثبت شده است .
قرآن زنده زنده سوزاندن مسيحيها را به جرم اينكه دين يهود را بر نمي تافتند افشاگري مي كند و اين باعت ننگ صهيونيستهاست .
حال بر گرديم به اصل هولوكاست ؛ به فرض ، اگر نه درتعداد ، نه در زمان و نه درمكان هولوكاست ترديد نكنيم ، بايد گفت اين حادثه بر اساس روايت كنندگان آن در آلمان يا در اروپا رخ داده است . هيچ يهودي در هيچ يك از قاره هاي جهان جز اروپا كشته نشدند . چرا اروپايي ها براي جبران اين فاجعه و جبران مظلوميت كشتار يهوديان در يك كشور اروپايي مثلا در خود آلمان يكي دو ايالت رادر اختيار آنها قرار ندادند تا از سراسر جهان آنجا بيايند و دولتي را مثل همين دولتي كه در سرزمينهاي اشغالي بر پا كرده اند ، سامان دهند .
سئوالي كه رئيس جمهور سابق كشورمان درمورد هولوكاست كرده بود و هم غرب و هم رژيم صهيونيستي را عصباني كرد ، اين بود:
" اگر هولوكاست واقعيت دارد دولت آلمان نازي عامل آن بوده است، چرا بايد مردم فلسطين تاوان جنايت نازي ها را بپردازند ، چرا يكي دو استان از آلمان و اتريش به صهيونيستها واگذار نشد تا آنها در آنجا زندگي كنند ، اگر هم واقعيت نداشته چرا صهيونيستها با استناد به يك داستان جعلي ، مظلوم نمايي كرده و خود را طلبكار همه دنيا مي دانند ؟"
اين سئوال در صغري و كبري خود طوري طراحي شده است كه راه گريزي براي غرب و صهيونيستها باقي نمي گذارد. تاكنون هم به آن پاسخ نداده اند و چون پاسخي ندارند ، شروع كرده اند به قيل و قال و جيغ و داد ديپلماتيك !
اخيرا آقاي ظريف در شبكه اجتماعي توئيتر سال نوي يهوديان را تبريك گفته است . دختر رئيس سابق مجلس نمايندگان آمريكا خانم نانسي پلوسي از ايشان تشكر كرده است و گفته " سال نو با پايان دادن به انكار هولوكاست از سوي ايران شيرين ترمي شود ." آقاي ظريف هم در پاسخ گفته است " ايران هرگز هولوكاست را انكار نكرده است . مردي كه هولوكاست را انكار مي كرد رفته است !"
به نظر مي رسد اين پاسخ خيلي ديپلماتيك نيست . پيش فرض چنين پاسخي آن است كه نبايد صهيونيستها را عصباني كرد!
صهيونيستها اكنون از بيداري اسلامي به اندازه كافي عصباني هستند و در حال حاضر با كمك تكفيريها در سوريه دست اندركار خلق هولوكاست جديدي هستند.
آنجا افراد را به اسم تكفيريها زنده زنده مي سوزانند،سر كشيش مسيحي را زنده زنده در برابر دوربين ها مي برند.7 ميليون سوري را آواره كرده اند و يك جنگ كثيف تروريستي را به ملت سوريه تحميل كرده اند . آنها در اين جنگ كم آورده اند و مي خواهند ازناوگان آمريكا درمديترانه و خليج فارس ، كشور سوريه را با بمب و موشك شخم بزنند.
آقاي ظريف بايد مواظب حرف زدن خودش باشد . اولا ترديد در هولوكاست مربوط به آن مرد نيست ، مربوط به دانشمندان بزرگ اروپايي است .
ثانيا آن مرد 8 سال رئيس جمهور مملكت و رئيس ديپلماسي كشور بود و شما هم در دولت او يك ديپلمات بوديد ، لذا بايد از او با احترام ياد كنيد .
ثالثا : نام او پشت رهبران صهيونيست را به لرزه در آورد آن هنگام كه در لبنان صفوف فشرده مردم لبنان به استقبال او رفته و او رفت در مرز لبنان و رژيم صهيونيستي ، به نمايندگي از ملت ايران و مسلمانان جهان اقتدار ايران و جهان اسلام را به رخ رژيم صهيونيستي كشيد و از مردم آن سامان را به دليل جنگ پيروز 33 روزه تجليل كرد.
رابعا : قرار نيست وزيرخارجه اگر گله اي از سياست خارجي دولت قبل دارد آن را با خانم كريستي پلوسي دختر نانسي پلوسي رئيس سابق مجلس نمايندگان آمريكا در شبكه اجتماعي توئيتر در ميان بگذارد.
او بايد مراعات عزت ، حكمت و مصلحت جمهوري اسلامي را بنمايد و از همه مهمتر حافظ اقتدار ملي ايرانيان در برابر مشتي تبهكار صهيونيست باشد.

۱۳۹۲/۶/۲۲

اخبار مرتبط