حمایت مشترك حضرات آیات یزدی و مهدوی كنی از لیست جبهه متحداصولگرایان

عکس خبري -حمايت مشترک حضرات آيات يزدي و مهدوي کني از ليست جبهه متحداصولگرايان

بیانیه مشترك آیت الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله مهدوی‌كنی دبیر كل جامعه روحانیت مبارز در ارتباط با مرحله دوم انتخابات منتشر شد.

به گزارش نمانیوز متن بیانیه مشترک آیت الله شیخ محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله مهدوی‌کنی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در ارتباط با مرحله دوم انتخابات به شرح ذیل است:

یثبت الله الذین آمنوا بالقول الثابت فی‌الحیاة الدنیا و فی‌الاخره و یضل‌الله الظالمین و یفعل‌الله ما یشاء

خدا اهل ایمان را با عقیده ثابت در حیات دنیا و در آخرت پایدار می‌دارد و خداوند ستمکاران را به حال گمراهی وا می‌گذارد و خدا هر چه بخواهد به اختیار مطلق می‌کند.

(سوره ابراهیم، آیه 27)

یک قلم بزرگ از حرکت‌های تحسین‌برانگیز ملت ایران در سال ۹۰، همین انتخابات دوازدهم اسفند بود. البته همین جا بگویم انتخابات هنوز تمام نشده است؛ در مرحله‌ دوم انتخابات هم مردم ما بایستی انشاء‌الله همین شکوه و زیبائی را نشان بدهند.

(بیانات مقام معظم رهبری ـ اول فروردین ۱۳۹۱ـ حرم مطهر رضوی)

ملت بزرگ ایران با حضور مؤمنانه و گسترده خود در انتخابات ۱۲ اسفند 1390 یوم‌الله دیگری را رقم زد. روز خدا، روز شکوه مؤمنان، عزت اسلام و روز یأس دشمنان است.

جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سپاس و تقدیر از این حضور و مسئولیت شناسی تاریخی و با شکر‌گزاری به درگاه احدیت، از همه مردم عزیز ایران دعوت می‌کند تا در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم، حضور با شکوه و مؤثر داشته باشند و با انتخاب شایسته خود در تقویت و استحکام قوه مقننه همت گمارند.

جامعه مدرسین و جامعه روحانیت با درک شرایط خطیر فعلی و اهمیت مجلس از گزینه‌های جبهه متحد اصولگرایان که افرادی عالم، شایسته، خدمتگزار و پرتلاش و مردمی هستند حمایت کرده و امیدوار است ملت شریف با رأی قاطع و بالای خود دفتر افتخارات خود را پربارتر نمایند.

محمدرضا مهدوی کنی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز

محمد یزدی

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

۱۳۹۱/۱/۲۶

اخبار مرتبط