نشست‌فردای‌دولت ومجلس منتفی است

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن اظهار بی‌اطلاعی از زمان دقیق برگزاری نشست مشترك دولت و مجلس گفت: به طور قطع این نشست فردا شب برگزار نمی‌شود.

به چزارش نما به نقل از تسنیم، اسماعیل جلیلی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس در فردا شب، گفت: هنوز در مورد زمان برگزاری این نشست به بنده و سایر نمایندگان اطلاع‌رسانی نشده است.

وی افزود: با توجه به تجربه‌ای که بنده از نشست‌های گذشته دولت و مجلس دارم، به طور معمول سه یا چهار روز پیش از برگزاری چنین نشست‌هایی به نمایندگان اطلاع‌رسانی شده و از آن‌ها برای شرکت در این جلسه دعوت می‌شود، اما هنوز در مورد اینکه فردا شب نشست مشترکی بین دولت و مجلس برگزار شود، موضوعی مطرح نشده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: فردا روز پرکاری برای نمایندگان، اعضای فراکسیون و نیز کمیسیون برنامه و بودجه است، زیرا می‌بایست در اسرع وقت لایحه اصلاح بودجه مورد بررسی قرار گرفته و ایرادات آن برطرف شود، بنابراین برگزاری جلسه مشترک بین دولت و مجلس که گفته قرار شده فردا شب برگزار شود، منطقی نیست.

۱۳۹۲/۷/۸

اخبار مرتبط