تحریف سخنان طالبی در برنامه هفت توسط یك سایت خبری و روزنامه

یك سایت خبری به تحریف سخنان ابوالقاسم طالبی در برنامه هفت پرداخت.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، سایت خبرآنلاین در اقدامی غیرحرفه ای سخنان کارگردان قلاده های طلا در برنامه هفت را تحریف کرد. این اقدام البته امروز نیز در روزنامه شرق منتسب به جریان اصلاح طلب بازتاب یافت.


ius1(1).jpg


خبرآنلاین با اشاره به اینکه هرچند شايد بتوان سخنان او را در اين چند جمله خلاصه كرد مدعی شده بود که طالبی گفته است: اگر وزارت اطلاعات با من همكاري مي‌كرد در فيلمم نمي‌گفتم معاون اين وزارتخانه، جاسوس است. روزنامه شرق نیز امروز یکشنبه با لحنی خاص در حالی که نوشت "ابوالقاسم طالبي، كارگردان فيلم «قلاده‌هاي طلا» براي دومين‌بار در طول دو ماه گذشته به برنامه «هفت» آمد تا سخنان تكراري خود را در زمينه غيرسفارشي بودن فيلمش، داشتن دغدغه شخصي، بررسي 500 ساعت فيلم از وزارت اطلاعات كه حتي تصوير منتقد برنامه هم در آن ديده مي‌شد، مشورت گرفتن از نهادهاي درگير و دوستان و همكاران غيرسينمايي و ساختن سياسي‌ترين فيلم سينمايي مطرح كند"؛ دوباره مطلب تحریفی خبرآنلاین را تکرار کرد.


ius(24).jpg


البته خبرآنلاین امروز با تغییر تیتر خود این مطلب را از خروجی سایت خود برداشت. طالبی در برنامه هفت گفته بود: من می گویم رسما رفتم از وزیر اطلاعات پول بگیرم ندادند، دیگر از این واضح تر بگویم؟ چه کسی جرات دارد همین را بگوید؟ من دو جلسه با وزیر داشتم ولی معاونشان مخالفت کردم؛ گفتند چه می خواهی؟ گفتم من فعلا یک خطی دارم که یک جاسوس در وزارت است وزیر قبول کرد این خط را. حس تحقیقات من این بود که نمی شود اتفاقی به این عظمت در کشور بیفتد و تشکیلات اطلاعاتی که پشه را در آسمان نعل می کند این را نفهمد.

۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط