سربازان ایرانی اسرائیل در روزآنلاین!

عکس خبري -سربازان ايراني اسرائيل در روزآنلاين!

در حالی كه نتانیاهو و شبكه های خبری ضد ایرانی به دنبال تخریب مذاكرات ایران و آمریكا و همچنین بر حق بودن ایران در ادامه فعایتهای صلح آمیز خود هستند. روزآنلاین هم بی كار ننشسته و با بی احترامی به مقام معظم رهبری كاریكاتوری را منتشر كرده كه نشان می دهد ایران همچنان به دنبال ساخت سلاح هسته ای است.

به گزارش نما به نقل از بولتن، در حالي كه نتانياهو و شبكه هاي خبري بي بي سي و صداي آمريكا به دنبال تخريب مذاكرات ايران و آمريكا و همچنين بر حق بودن ايران در ادامه فعايتهاي صلح آميز خود هستند. سايت اپوزسيون روزآنلاين هم بي كار ننشسته و با بي احترامي به مقام معظم رهبري كاريكاتوري را منتشر كرده كه نشان مي دهد ايران همچنان به دنبال ساخت سلاح هسته اي است.

به گزارش بولتن نيوز، اين حركت سربازان ايراني اسرائيل و انواع مشابه آن در روز آنلاين در حالي صورت مي گيرد كه بسياري از نمايندگان مجلس و مسئولين كشور اصرار دارند كه با خبرنگاران روزآنلاين مصاحبه كرده و خود را تريبون اين سايت ضد انقلاب قرار دهند.

هرچند مشخص نيست كه چه منطقي در پس مصاحبه هاي برخي مسئولين و نمايندگان با روزآنلاين است اما ما همينقدر مي دانيم كه عقل سليم مي گويد با كساني كه به رهبر معظم انقلاب توهين هاي آشكار روا مي دارند نبايد مصاحبه كرد و نبايد به تريبون آنها اعتبار بخشيد.

در اين رابطه، داريوش سجادي در مطلبي در رابطه با كاريكاتور كشيده شده توسط نيك آهنگ كوثر در روزآنلاين نوشت: " بفاصله 3 روز بعد از مصاحبه بی بی سی با نتانیاهو و تکرار و اصرار و ابرام وی بر این هذیان که ایران با خرید زمان در صدد ساخت سلاح هسته ای است و در حالی که مخبر بی بی سی نیز در تعقیب آن مصاحبه ضمن گفتگو با عطاالله مهاجرانی در مقام مدافع اسرائیل مهاجرانی را به چالش کشید! اکنون دیگر سربازان ایرانی نتانیاهو نیز برای خدمت به اسرائیل وارد میدان شده اند نقدترین آن کاریکاتوری است که توسط چهره نشان دار وابسته به این حلقه در «زرد نامه روز» وابسته به پارلمان هلند منتشر شد که طی آن «کاریکاتوریست معلوم الحال» رهبری ایران را در کنار ساعت شنی در حال ساخت سلاح اتمی بنمایش کشیده است!!!"

ظاهراً خاک هایي كه خيانتكاران به ميهن در آن رشد كرده اند نيز تاب نگهداري اين علف هاي هرز را ندارد و يكي يكي در حال برون دادن علف های هرز خود است.

۱۳۹۲/۷/۱۶

اخبار مرتبط