ابعاد دیگری از رسوایی جنسی برلوسكونی

عکس خبري -ابعاد ديگري از رسوايي جنسي برلوسکوني

شهادت جدید در دادگاه میلان كار سیلویو برلوسكونی را سخت تر كرد

به گزارش نما به نقل از آريا، سيلويو برلوسکوني، نخست وزير سابق ايتاليا بار ديگر به تيتر نخست روزنامه هاي ايتاليا تبديل شد. وي به ارتکاب چند جرم از جمله پرداخت پول به يک دختر جوان به نام "روبي” در قبال رابطه جنسي هنگامي که اين دختر کمتر از 18 سال داشته متهم است. اين امر که به رسوايي به نام "روبي گيت” منجر شده يکي از دلايل فشار به سيلويو برلوسکوني براي استعفاي وي از نخست وزيري ايتاليا بود.

در همين رابطه، شهادت يک مانکن جوان اهل مراکش در دادگاه ميلان در روز دوشنبه شانزدهم آوريل، صفحه جديدي از پرونده اتهامات وي را گشوده است. به گفته اين شاهد، نخست وزير سابق ايتاليا در يکي از ميهماني هاي شبانه خود، مبلغ دو هزار يورو را در پاکتي به وي پرداخت کرده است. اين شاهد همچنين مي گويد در يک ميهماني بالماسکه ديگر که در فوريه سال 2010 و توسط سيلويو برلوسکوني برگزار شده بود، دو زن جوان که لباس زنان محجبه را به تن داشته اند اقدام به استريپ تيز(برهنگي نمايشي) کرده اند. به گفته اين مانکن، يکي از اين زنان نيکول مينه‌تي بوده است که به عنوان مشاور منطقه اي در شهرداري شهر لومباردي از حزب سيلويو برلوسکوني مدتي به کار مشغول بوده است.

سيلويو برلوسکوني همچنين متهم شده که به اين دو زن مبلغ 127 هزار يورو پرداخت کرده است که گفته مي شود به عنوان حق السکوت براي جلوگيري از شهادت اين دو زن بوده است. امري که وکيل مدافع نخست وزير سابق آن را تکذيب مي کند.

نخست وزير سابق ايتاليا علاوه بر اين اتهامات به فرار از پرداخت ماليات نيز متهم است. داشتن رابطه جنسي با دختران زير هجده سال و پرداخت پول در قبال رابطه جنسي با آنها در ايتاليا غيرقانوني است و در صورت اثبات اتهامات سيلويو برلوسکوني، وي ممکن است به چند سال زندان محکوم شود.

نخست وزير سابق ايتاليا و روبي هر دو داشتن رابطه جنسي و دريافت پول را رد مي کنند.

۱۳۹۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط