واكنش علم‌الهدی به نصب پوسترهای "صداقت آمریكایی"

امام جمعه مشهد با تاكید براینكه مردم مشهد ولایت مدار هستند از ناظران شورای نگهبان خواست تا جریان های مخرب ولایت را شناسایی كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام علم‌الهدي ظهر پنج شنبه در دیدار با ناظران شوراي نگهبان در رواق حرعاملي درحرم رضوی(ع) اظهار كرد: برخي جريان هاي سكولار قصد تخريب ولايت را دارند و البته مردم مشهد شاخص ترين وي‍ژگيشان ولايت مداري است.

وي با بيان اينكه ولايي بودن يكي از خصوصيات مشهدي‌هاست و در همه عرصه‌های زندگیشان ولايت وارد شده افزود: البته نگهداری گوهر عشق به ولايت در عرصه سیاست و مدیریت كشور بر عهده شما ناظران شورای نگهبان است.

امام جمعه مشهد با اشاره به اينكه برخي از اعضاي جريان‌هاي سكولار، براي شركت در قدرت قصد نفوذ در آراي مردم را دارند تاكيد كرد: اين افراد هدف‌شان تخريب ولايت در جامعه است.

وي تصريح كرد: جريان‌هاي سياسي سكولار بر اين اعتقادند كه اگر ولايت در جامعه كاهش يابد، سهم آنها در قدرت افزايش مي‌يابد.

جريان هاي مخرب ولايت را شناسايي كنيد

به گفته امام جمعه مشهد اولين و مهمترين وظيفه ناظران شوراي نگهبان اين است كه جريان‌هاي مخرب ولايت را شناسايي كنند.

وي يادآورشد: حفظ جريان ولايت در عرصه مديريت جامعه و نظام سياسي كاري سخت است و دشمن ازطريق آراء مردم قصد نفوذ در كشور دارد و البته ولايت مانع اين اقدام خواهد شد.

وي مردم مشهد را ولايت مدار خواند و گفت: در فرهنگ عمومي مردم اين شهر و در همه جريانهاي زندگي شان رنج ولايت قرار داده شده است.

وي همچنين از مردم خواست تا با حضور گسترده در راهپيمايي ۱۳ آبان پاسخ دندان شكني به توهين هاي آمريكا به كشور ايران بدهند.

استكبار ستيزي آرم انقلاب است

به گفته امام جمعه مشهدمردم مستقل از دولت هستند و استكبار ستيزي برايشان از اصول تغيير ناپذير انقلاب است و استكبار ستيزي آرم انقلاب ماست.

حجت الاسلام علم‌الهدي به ناظرين شوراي نگهبان خطاب كرد: سعي كنيد در تمامي انتخابات‌ها از نفوذ و فتنه‌انگيزي عناصر مخرب حفاظت كنيد.

وي در خصوص نصب بیلبوردهای ضد استکباری با موضوع «صداقت آمریکایی» در سطح شهر مشهد، اينگونه اظهار نظر كرد: استکبار‌ستیزی آرم و اصل انقلاب اسلامی ماست.

۱۳۹۲/۸/۱۰

اخبار مرتبط