خطیب در راه اداره كل ورزش و جوانان پایتخت

بازگشت آقای پرحاشیه به صندلی سابق!

حجت‌اله خطیب سرپرست دیرپای فدراسیون كشتی كه دریافته بود هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد و می‌دانست كه وزارت ورزش از او حمایت نخواهد كرد، عطای كار در این فدراسیون را به لقایش بخشید و با یك استعفای دیرهنگام به سرپرستی دو ساله‌اش در این فدراسیون پایان داد تا مدعی باشد خودش كنار رفته و بركنار نشده است!

به گزارش نما - حجت اله خطیب سرپرست سابق فدراسیون کشتی این روز‌ها در تدارک بازگشت به سمت سابق خود است! با ثبت نام چهره‌های نام آشنا و قدیمی نظیر امیر خادم، محمدرضا یزدانی‌خرم و عباس جدیدی برای انتخابات فدراسیون کشتی، حجت‌اله خطیب سرپرست دیرپای فدراسیون کشتی که دریافته بود هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد و می‌دانست که وزارت ورزش از او حمایت نخواهد کرد، عطای کار در این فدراسیون را به لقایش بخشید و با یک استعفای دیرهنگام به سرپرستی دو ساله‌اش در این فدراسیون پایان داد تا مدعی باشد خودش کنار رفته و برکنار نشده است!

با این وجود خطیب قصد دارد کماکان در حوزه مدیریت ورزش فعال باشد و از‌‌ همان رو برای رسیدن به این هدف پست سابق خود یعنی اداره کل ورزش استان تهران را دوباره هدف قرار داده. سمتی که بیش از دو دهه آن را در اختیار داشت ظاهرا خطیب با توصیه و حمایت یکی از چهره‌های سر‌شناس اصولگرای نزدیک به دولت به دنبال جلوس بر صندلی مدیرکلی اداره ورزش و جوانان پایتخت است. سمتی که هم اکنون در اختیار نژادفلاح از مدیران متعلق به طیف اصولگرا و دولت سابق است. جالب اینکه در دوره گذشته مدیریت خطیب در این سمت، با حواشی فراوانی روبرو بوده است.

۱۳۹۲/۸/۱۵

اخبار مرتبط