فتح‌الله‌زاده: عطر استقلال در راه است

مدیرعامل استقلال می‌گوید قرار است پس از بازی استقلال و تراكتورسازی با قلعه‌نویی درباره لیست ورودی‌ها و خروجی‌های تیمش تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.

به گزارش نما ، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار روز جمعه تیمش برابر تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم وضعیت تراکتورسازی نسبت به سال‌های گذشته تغییر زیادی داشته است. بین ما و این باشگاه ارتباط خوبی برقرار است و انتظار یک بازی سطح بالا از هر دو تیم را داریم. آنها از هواداران خوب، کادرفنی بادانش و بازیکنان سطح بالایی برخوردارند ولی ما هم تیم بسیار خوب، با غیرت و سرمربی بزرگی را کنار خود داریم. فکر می‌کنم جو کلی این دیدار بسیار مثبت خواهد بود و یک بازی بسیار زیبا از هر دو تیم به نمایش در می‌آید.

او در پاسخ به سوالی درباره کبه و وضعیت نقل و انتقالات استقلال اظهار کرد: درباره کبه باید بگویم که با نظر قلعه‌نویی برای جذبش با عابدینی صحبت‌هایی را مطرح کردم. فعلا توافق‌مان این است که تا نیم فصل سال بعد این بازیکن در کنار ما باشد و اگر از عملکردش راضی بودیم، تا پایان فصل بعدی هم بتواند با ما کار کند. البته قرارداد او هنوز نهایی نشده و باید تست پزشکی از این بازیکن بگیریم اما می‌توانم بگویم که کار تقریبا تمام شده است. درباره سایر بازیکنان که در نقل و انتقالات جذب می‌کنیم یا از کنار ما می‌روند باید بگویم که قرار است پس از بازی با تراکتورسازی با قلعه‌نویی در این باره جلسه‌ای داشته باشم تا تصمیم‌گیری نهایی انجام شود. فعلا یک بازیکن را به توافق رسیده‌ایم و از سوی دیگر یک بازیکن برزیلی هم به استقلال اضافه می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به بازدید دکتر نوروزی از یک کلینیک پزشکی در ایتالیا تصریح کرد: در دنیای پزشکی مدتی است این مساله مطرح شده که پیش‌گیری بهتر از درمان است. یک سیستم پزشکی وجود دارد که وضعیت بازیکن را آنالیز می‌کند و نقاط احتمالی آسیب‌دیدگی‌اش را معرفی می‌کند تا با یکسری درمان‌ها حل شود. به عبارت دیگر فرض بگیرید این آزمایشات فوق تخصصی به پزشک می‌گوید که این بازیکن احتمال دارد از رباط صلیبی یا کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی شود و دکتر تیم با علم بر این قضیه می‌تواند با دارو یا نرمش‌های خاص از آسیب‌دیدگی احتمالی جلوگیری کند. این علم در برخی از نقاط جهان وجود دارد و قرار شده دکتر نوروزی به ایتالیا برود تا این کلینیک را بازدید کند. البته شاید خود من هم به همراه او به آنجا بروم. اگر به توافق برسیم، با کمک سفیر محترم ایتالیا در مدت زمان کوتاهی این کلینیک را در کمپ ناصرحجازی استقلال می‌سازیم.

فتح‌الله‌زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد برای درآمدزایی در آستانه ساخت عطر استقلال گفت: بله، اگر خاطرتان باشد یک عطر برای باشگاه استقلال در سال 86 تولید می‌کردیم و حالا سفارشات لازم برای ساخت این عطر با رایحه‌ای متفاوت برای آقایان و خانم‌ها در نظر گرفته‌ایم. این کار در راستای ادامه اهدافی است که برای درآمدزایی باشگاه استقلال در نظر گرفته‌ایم و قطعا تولید این عطر پایان ایده‌های ما برای کارهای تجاری به باشگاه نیست.

۱۳۹۲/۸/۱۵

اخبار مرتبط