حساسیت رویانیان به همسایگی بازیكن پرسپولیس با خانم هنرپیشه

با این وجود به نظر می‌رسد حساسیت رویانیان به صادقیان به دلیل حضور یك هنرپیشه خانم در همسایگی وی بوده كه ظاهراً روابط صمیمانه ای با ستاره جوان پرسپولیس دارد!

به گزارش نما ، چندی پیش محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در اقدامی عجیب و غیرمنتظره به خانه پیام صادقیان ستاره جوان خود رفت و به او سرکشی کرد.

رویانیان دلیل این اقدام خود را مراقبت بیشتر از بازیکن جوان تیمش عنوان کرد و همین مصاحبه موجبات دلخوری صادقیان را پدید آورد!

با این وجود به نظر می‌رسد حساسیت رویانیان به صادقیان به دلیل حضور یک هنرپیشه خانم در همسایگی وی بوده که ظاهراً روابط صمیمانه ای با ستاره جوان پرسپولیس دارد!

روزنامه قانون در این باره نوشته است که ماجرا از تغییر آپارتمان صادقیان شروع شد. وقتی پیام بعد از چند ماه از سعادت آباد به ایران زمین در شهرک غرب نقل مکان کرد و در خانه ای اسکان یافت که در جوار آن یکی از ستاره‌های جوان و البته پرحاشیه سینمای ایران سکونت دارد. خانمی‌که البته وصف مهمانی‌های شبانه و پرزرق و برقش به همه جا رسیده و ظاهراً در یکی دو میهمانی نیز از ستاره جوان پرسپولیس دعوت کرده است! همین نکته سبب حساسیت ویژه سردار رویانیان به پیام صادقیان شده و از همین رو به طور سرزده به خانه وی رفته تا همه چیز را شخصاً کنترل کند!

۱۳۹۲/۹/۱

اخبار مرتبط