خیابانی به نام مرحوم عسگر اولادی

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: تاسیس بنیاد به اسم عسگر اولادی جزء وصیت وی بوده است، تا علاوه بر جنبه خیر بودن آن، تمام جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی را دربر بگیرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، "سیدکمال سجادی" با اشاره به لزوم تشکیل بنیاد عسگر اولادی به منظور بزرگداشت دبیرکل فقید جبهه پیروان، اظهار داشت: تصمیم برای بزرگداشت مرحوم عسگراولادی از سوی شورای مرکزی جبهه برای تجلیل از شخصیت و فضیلت‌های مرحوم عسگر اولادی صورت گرفت.

وی با اشاره به لزوم تشکیل ستادی در این زمینه اضافه کرد: ستادی با حضور اعضای حزب موتلفه، جبهه پیروان و احتمالا اعضای کمیته امداد در این زمینه تشکیل شده تا موسسه‌ای را به نام مرحوم عسگراولادی یا اسم خیابان حتی میدانی از شهر را به نام مرحوم نامگذاری کنیم.

سخنگوی جبهه پیروان با تاکید بر اینکه تاسیس بنیاد به اسم عسگر‌اولادی جزو وصیت وی بوده است، افزود: این پیشنهاد که با اقبال اعضای جبهه پیروان مواجه شد، توسط ستاد مربوط به همین موضوع بررسی شده و قرار است در قالب یک پیشنهاد به نهادهای ذیربط ارائه شود.

سجادی بیان داشت: مرحوم عسگر اولادی قصد تاسیس بنیادی به نام خود داشت تا علاوه بر جنبه خیر بودن آن، تمام جنبه‌های فرهنگی، اجتماعی را دربر بگیرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اعلام این خبر که قرار است کنفرانس مطبوعاتی جبهه پیروان ماهی یکبار برگزار شود، خاطرنشان کرد: جزئیات مربوط به تاسیس بنیاد و یا نامگذاری میدان و خیابان به اسم مرحوم عسگر اولادی در آینده منتشر خواهد شد.

۱۳۹۲/۹/۱۰

اخبار مرتبط