اتحاد و همدلی مجهزترین قدرت‌های جهانی را خلع سلاح خواهد كرد

عکس خبري - اتحاد و همدلي مجهزترين قدرت‌هاي جهاني را خلع سلاح خواهد كرد

رئیس دیوان عالی كشور گفت: رهایی از سلطه زر و زور همراه بصیرت و بیداری اسلامی و همدلی و اطاعت و پیروی از رهبری آگاه و عالم به امور زمان، برای مسلمین استقلال و آزادی به همراه آورده و به همه مسلمانان جهان پیام می‌دهد كه با هم بودن و متحد شدن مجهزترین قدرت‌های جهانی را خلع سلاح خواهد كرد.

به گزارش نما؛ هيات عمومي ديوان عالي كشور صبح امروز سه شنبه(26آذرماه) به رياست آیت‌الله محسني گركاني و با حضور قضات عالي رتبه ديوان عالي تشكيل جلسه داد.
از ابتداي جلسه رئيس ديوان عالي كشور با طرح بحث اخلاق؛ اخلاص را عالي ترين سنگر مصونيت بخش از كيد و مكر شيطان دانسته و همگان را به انجام كارها با نيت خالص در راه خدا دعوت كرد.
وی با مهم بر شمردن اموري كه موجب تحصيل اخلاص و نجات از كيد و مكر شيطان مي‌شوند از آنها با عنوان سنگر تعبير نموده و اظهارداشت: دينداران و ولايت مداران افرادي هستند كه خود را براي خدا خالص كردند بنحوي كه ذره‌اي ناخالصي در عمل آنان ديده نمي‌شود و در راه خدا استقامت دارند.
آيت‌الله محسني گركاني در ادامه افزود: رهايي از سلطه زر و زور همراه بصيرت و بيداري اسلامي و همدلي و اطاعت و پيروي از رهبري آگاه و عالم به امور زمان، براي مسلمين استقلال و آزادي به همراه آورده و به همه مسلمانان جهان پيام مي‌دهد كه با هم بودن و متحد شدن مجهزترين قدرت‌هاي جهاني را خلع سلاح خواهد كرد.
وی افزود: نماز كه سنگر«تنهي عن الفحشاء والمنكر» و جهاد كه سنگر« باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصه اوليائه » و روزه كه سنگر«الصوم جنه من النار » است؛ همگي سنگرهايي هستند كه بايد شخص مسلمان را به بالاترين و مهمترين سنگر كه اخلاص است برساند و اخلاص سنگري است كه شيطان در مقابل آن اقرار به عجز نموده و اظهار داشته: « فبعزّتك لاغوينَّهم اجمعين الا عبادك منهم المخلصين. »
رئيس ديوان عالي كشور با اشاره به فوت نلسون ماندلا، كه به قهرمان آزادي مشهور شده است، اظهارداشت: ظلم هايي كه به جامعه بشري مي‌شود در تاريخ ثبت مي‌گردد و گذشت زمان به حساب آنها خواهد رسيد و انتقام حقوق پايمال شده پابرهنه‌ها را از آنان خواهد كشيد. روزي فرا مي‌رسد كه ستمگران لجوج و آتش افروزان جامعه در محكمه عدالت به مجازات شديد گرفتار خواهند شد.
آيت‌الله محسني گركاني تصریح کرد: قرآن كريم از سرانجام تاريك ستمگران خبر مي‌دهد که چه بسيار شهرها و آبادي‌ها را به خاطر ظلم و طغيان‌شان در هم شكستيم و آنان را زير و رو كرديم.
وی تاکید کرد: قرآن كريم درباره عذاب قوم لوط كه آلوده به گناه بزرگ هم جنس گرايي شده بودند فرموده است:" هنگاميكه فرمان ما فرا رسيد شهرهاي آلوده به فساد آنها را زير و رو كرديم و با سنگ‌هاي فشرده آن قوم را عذاب نموده و از گل سنگ‌هاي متراكم برسر آنها فرو ريختيم و خانه‌هاي مسكوني آنان را ويران و زير و رو كرديم "و جعلنا عاليها سافلها"آيا چنين عذابي فقط مختص قوم لوط بوده و اقوام ديگر تضميمني از آن دارند؟ مسلماً پاسخ منفي است و چنين سرنوشتي ممكن است در انتظار هر قوم ستمكار و جفاكاري باشد.

۱۳۹۲/۹/۲۶

اخبار مرتبط