معاون مالی باشگاه، صدای مسی را درآورد

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونای اسپانیا، از اظهارات معاون این باشگاه انتقاد كرد. خاویر فائوس، گفته بود مسی شایسته یك قرارداد با شرایط بهتر نیست. معاون مالی باشگاه بارسلونا دو هفته قبل هم گفته بود علتی برای تمدید قرارداد مسی نمی بیند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، باشگاه بارسلونا پارسال قرارداد مسی را تا سال 2018 میلادی تمدید کرد.

مسی در مصاحبه با یکی از شبکه های رادیویی در این باره گفت:«آقای فائوس شخصی است که چیزی درباره فوتبال نمی داند و در پی آن است تا باشگاه بارسلونا را مانند یک شرکت تجاری اداره کند، اما این باشگاه، شرکت تجاری نیست. بارسلونا بهترین تیم باشگاهی در دنیاست و شایسته است بهترین افراد آن را اداره کنند.»

فوق ستاره فوتبال آرژانتین افزود:«من به او (فائوس) یادآوری می کنم که نه من و نه هیچ یک از نمایندگان من هیچ زمانی تقاضای تمدید قرارداد نکرده ایم و او این را به خوبی می داند.»

مسی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلوناست. فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) تا کنون او را چهار بار به عنوان بهترین فوتبالیست جهان انتخاب کرده است.

وی از ناحیه عضلات عقب ران آسیب دیده است و هم اکنون در آرژانتین دوران بهبودی را سپری می کند و پیش بینی می شود ژانویه به بارسلونا بپیوندد.

مسی به ندرت درباره مسائل مالی باشگاه و قرارداد خود صحبت می کند؛ وی از زمانی که فقط 13 سال داشت به این باشگاه پیوست. این نخستین باری است که او آشکارا از یکی از مسئولان باشگاه انتقاد می کند.

ساندرو راسل، رئیس باشگاه بارسلونا، دیروز پنجشنبه گفت درباره قرارداد با مسی صحبتی نکرده است؛ اما تاکید کرد همیشه در این زمینه برای صحبت با او آماده است.

راسل افزود:« بی شک بهترین بازیکن جهان شایسته بالاترین دستمزد است.»

۱۳۹۲/۹/۲۹

اخبار مرتبط