ضرب‌المثل قلعه‌نویی به خبرنگاران ژاپنی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این روزها به جای فكر كردن به دربی به سه امتیاز دیدار با استقلال خوزستان فكر می‌كنم.

به گزارش نما به نقل از فارس، خبرنگاران خبرگزاری ناگویای ژاپن پس از آنکه روز گذشته موفق نشدند با سرمربی تیم استقلال صحبت کنند امروز به مدت کوتاهی در حاشیه تمرین با امیر قلعه‌نویی به گفت‌وگو پرداختند.

سرمربی تیم استقلال در ابتدای صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران ژاپنی ضمن خوش‌آمد به آنها گفت: ورود شما به ایران را به فال نیک گرفته و خیر مقدم عرض می‌کنم امیدوارم روابط ما و شما همچنان به همین حالت خوب و پابرجا باقی بماند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ژاپنی مبنی بر اینکه شما اکنون صدرنشین لیگ ایران شده‌اید و به عنوان یکی از تیم‌های مطرح آسیا در جدول رده‌بندی ارائه شده از سوی فیفا نام برده می‌شوید و تلاش‌تان در آینده چیست، اظهار داشت: درست است که ما به صدر جدول آمده‌ایم و این روزها به عنوان تیم اول ایران شناخته می‌شویم اما باید حواس‌مان باشد که رسیدن به این جایگاه سخت بود ولی مهم‌تر این است که صدر جدول را حفظ کنیم.

وی تأکید کرد: من همیشه به بازیکنانم می‌گویم که رسیدن به صدر جدول سخت است اما مهم‌تر از همه چیز حفظ آن است که تا پایان راه باید آن را حفظ کرد. به قول معروف باید گفت که ما ایرانی‌ها ضرب‌المثلی داریم که کار را آن کرد که تمام کرد.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سؤال که نگاه او نسبت به دربی معروف ایران چیست تأکید کرد: مهم‌ترین مسئله برای من این است که قبل از توجه به آن مسابقه باید به سه امتیاز استقلال خوزستان فکر کنم و تمام حرفم به بازیکنانم همین است. البته دربی هم یک بازی بزرگ محسوب می‌شود که با وجود داشتن سه امتیاز برای طرفداران دو تیم مهم است و مردم این مسابقه را دوست دارند و امیدوارم که بازیکنان دو تیم در مرحله اول سلامت از زمین خارج شوند و سپس بازی خوب و تماشاگرپسندی را برای مردمی که از ساعت‌ها قبل به استادیوم می‌آیند ارائه کنیم.

لازم به ذکر است که قلعه نویی این گفت‌وگو را به صورت اختصاصی با خبرنگاران ژاپنی انجام داد و خبرنگار فارس متن گفت‌وگو را با اجازه آنها منتشر کرد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۹

اخبار مرتبط