كودك شیطانی در خیابان + عكس

عکس خبري -کودک شيطاني در خيابان + عکس

در این روزها كالسكه ای كه به حال خودش رها شده و نوزادی در آن گریه می كند، بارها توجه عابران را درنیویورك به خود جلب كرده است.

به گزارش نما به نقل از جام، در ابتکاری جدید برای تبلیغ فیلم های ترسناک در آمریکا، تولید کنندگان فیلم""Devil'S Due" برای سنجش واکنش های مردم این کشور نسبت به فیلم خود، یکی از بازیگران نقش های اصلی این فیلم را به خیابان نیویورک فرستادند.

به گزارش العربیه روبات "کودک شیطانی" یکی از نقش های فیلم "Devil'S Due" است که پیش از نمایش فیلم، باعث ترساندن صدها نفر در خیابان های نیویورک شده است.

تولید کنندگان این فیلم با این ابتکار جدید علاوه بر تبلیغ برای فیلم خود، به دنبال آن هستند تا واکنش مردم را بسنجند.

آنها با قرار دادن روبات کودک در یک کالسکه، درحالی که گریه می کرد، او را در مقابل برخی از عابران قرار دادند و با یک دوربین مخفی واکنش آنها را که اغلب با فریاد همراه بود، ضبط کردند.

تاکنون بیش از 20 میلیون نفر کلیپ ویدئویی"کودک شیطانی" را بر روی سایت یوتیوب مشاهده کرده اند.

سایت ایرونیا هم نوشت: این نوزاد مکانیکی به عمد ازسوی مسئولان تبلیغات فیلم جدید استودیو فاکس برای بازاریابی تازه ترین فیلم ژانر وحشت این استودیو به کارگرفته شده تا عابران را به وحشت بیاندازد.

عوامل تبلیغ فیلم Devil’s Due ویدئو کلیپ 2 دقیقه ای از عکس العمل عابران به این نوزاد وحشتناک تهیه کرده اند و نام “حمله کودک اهریمنی به عابران” را برای آن انتخاب کرده اند.

۱۳۹۲/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط