دایی خطاب به فردوسی پور:فوتبال نباشد نود هم نیست

كل كل دایی با فردوسی پور در نیمه شب

قبل بازی با سپاهان به من قول می دهند كه تا اوسط هفته آینده 3 – 4 میلیارد تومان بدهند ولی زیر قولشان می زنند.

به گزارش نما به نقل از شبکه اطلاع رسانی داناعلی دایی در دقایق پایانی برنامه نود روی خط آمد و خیلی زود ، مودبانه سیاست برنامه نود و شخص عادل فردوسی پور را مورد نقد قرارداد و البته تلویحا از رفتار هفته پیش بازیکنان حمایت کرد .
دایی حرفهایش را از اینجا آغاز کرد که آیا مردم از برنامه های صدا و سیما راضی هستند یا نه؟ و وقتب یا واکمش سریع فردوسی پور مواجه شد ، گفت: یک نظر خواهی بکذارید . سئوال کنید که با این همه در آمد و بودجه آیا صداوسیما رضایت مردم را جلب کرده ؟
دایی ادامه داد: شما مردم را آگاه نمی کنید... مگر استقلال و پرسپولیس دولتی نیستند؟ چرا تیم های دولتی دیگر می توانند از دولت پول بگیرند اما ما نمی توانیم؟.

وی ادامه داد: آیا نباید به این دو تیم رسیدگی کنند؟ ناراحتی بازیکنان ما این بوده که در این مدت کسی نیامده حال ما را بپرسد. آنها معترضند که چرا باید پول بازگشت تیم از اهواز را باید بازیکنان بدهند که هنوز هم تسویه نشده است؟

دایی ادامه داد: بیاینه بازیکنان را بخوانید. شما فوتبال ما را با دنیا مقایسه می کنی و مثلا می گویی کره خودش را برای جام جهانی اماده می کند و ما نه اما وقتی به اعتصاب می رسد اشاره نمی کنید که در اسپانیا هم چنین مساله ای رخ می دهد؟ راسینگ سانتاندر به دلیل بی پولی اعتصاب کرد اما فدراسیون فوتبال این کشور عایدی دیدار دوستانه با ایتالیا را به این باشگاه داد. عادل هم بلافاصله گفت برای این کارشان یک سال محروم شدند اما دایی به او گفت:« شلوغ نکن بگذار من حرفم را بزنم! این اتفاق افتاد پس چرا بازیکنان من حق اعتصاب نداشته باشند. چرا یک بام و دو هوا در امورمان داریم. » فردوسی پور هم بلافاصله گفت وقتی اینجا هیچ کس حق اعتصاب ندارد چرا باید بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کنند؟

دایی دوباره گفت: بازیکنان از پول نگرفتن ناراحت نیستند بلکه از این ناراحت هستند که چرا کسی پاسخگویشان نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: قبل بازی با سپاهان به من قول می دهند که تا اوسط هفته آینده 3 – 4 میلیارد تومان بدهند ولی زیر قولشان می زنند. اگر روز اول می گفتند پولی نیست بازیکنان تمرین نمی کردند؟ همانطور که علی پروین به تمرین آمد آب پاکی را روی دست ما ریخت و گفت پولی نیست.

وی افزود: علم مدیریت این نیست که با "من بمیرم" و "تو بمیری" و "جان مادرت" به بازیکن بگوییم تمرین کن. فوتبال نباشد برنامه "90" هم نیست. در دنیا دیدید که به مسی یا رونالدو ایراد بگیرند که چقدر درآمد دارند؟ خدا به انسان ها استعدادهای مختلف داده است.

این بحث ادامه داشت تا جایی که برنامه 90 تمام شد و عادل فردوسی پور که نمی توانست موفق به حرف زدن برابر انتقادهای دایی شود ، گفت:« بگذارید مثل فیلم های جشنواره که چیزی از پایانش نمی فهمیم ، آخر برنامه را باز بگذاریم و برویم ، خدا حافظ!»

۱۳۹۲/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط