حماسه اقتصادی به نحوی كه در شان ملت باشد تحقق نیافت

عکس خبري -حماسه اقتصادي به نحوي که در شان ملت  باشد تحقق نيافت

یك فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مسئولان باید به منظور پیشبرد اهداف نظام با برنامه‌ریزی منسجم در راستای سیاست‌های تعیین‌شده "مقام معظم رهبری" گام بردارند تا مشكلات اقتصادی كشور در بهترین زمان ممكن از این طریق حل و فصل شود.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی" با اشاره به ضرورت اجرای سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" که از سوی "مقام معظم رهبری" ابلاغ شد، اظهار داشت: با توجه به پیام‌های روشن و واضح معظم‌له، قوای سه‌گانه و مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان ارکان تعیین‌کننده و تصمیم‌گیرنده در کشور باید سیاست‌های 24 گانه اقتصاد مقاومتی را به منظور بهبود اوضاع اقتصادی مدنظر و مورد پیگیری قرار دهند.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه پیام‌ها و فرمایشات "مقام معظم رهبری" سرلوحه مسئولان در تمامی امور است، گفت: مسئولان باید به منظور پیشبرد اهداف نظام با برنامه‌ریزی‌های منسجم در راستای سیاست‌های تعیین‌شده "مقام معظم رهبری" گام بردارند تا مشکلات اقتصادی کشور در بهترین زمان ممکن از این طریق حل و فصل شود.
حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی به تحقق شعار "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" در سال 92 اشاره و تصریح کرد: حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد تحقق یافت اما متاسفانه به دلیل بروز برخی از مشکلات همچون تحریم‌ها، حماسه اقتصادی به نحوی که در شان ملت و کشور باشد تحقق نیافت.
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: عدم نظارت، کنترل در امور اقتصادی و وجود هرج و مرج از مشکلات عمده کشور در این عرصه است، لذا مسئولان از جمله دولتمردان باید با تدابیر لازم و براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام‌های اساسی را به منظور بهبود اوضاع اقتصادی کشور بردارند.
وی گفت: انجام کارهای کارشناسی در پی رهنمودهای "مقام معظم رهبری" و ورود همگام و منسجم مجلس و دولت با یکدیگر در تحقق سیاست‌های "اقتصاد مقاومتی" در پی حل مشکلات مردم، راهکاری کارساز و موثر است.

۱۳۹۲/۱۲/۸

اخبار مرتبط