صداوسیما بلندگوی مردم و نظام است، قوا انتظاری نداشته باشند

عکس خبري -صداوسيما بلندگوي مردم و نظام است، قوا انتظاري نداشته باشند

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز رسانه ملی را بلندگوی مردم و نظام دانست و گفت: قوا انتظار نداشته باشند كه صداوسیما هرآنچه آن‌ها می‌خواهند را بگوید.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز صداوسیما را یکی از سازمان‌های تحت زعامت مقام معظم رهبری دانست و با بیان اینکه این رسانه باید براساس سیاست‌های کلی رهبری و نظام فعالیت کند، گفت: سازمان صداوسیما در اختیار هیچ قوه‌ای نیست اما وظیفه دارد به‌عنوان یکی از ارکان نظام کارهای خوب هر سه قوه را منعکس کند و موجب تقویت دولت، قوه مقننه و قوه قضائیه باشد.
وی، صداوسیما را بلندگوی ملت دانست و افزود: از این رو باید حقوق ملت در رسانه ملی رعایت شود ضمن اینکه باید به جایگاه نقد، بررسی و تذکر نیز بپردازد و به تعبیر امام(ره) صداوسیما دانشگاه است.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: هر انتظاری که از دانشگاه می‌رود باید از صداوسیما هم داشته باشیم، در دانشگاه همه چیز نقد و از نظام هم حمایت می‌شود. انتظار داریم صداوسیما مدافع حقوق ملت و در راستای تبلیغ نظام فعالیت کند و بیان گر واقعیت‌های جامعه نیز باشد.
ابراهیمی با اشاره به اینکه صداوسیما باید همواره به مردم امید بدهد تا جامعه از یاس و ناامیدی دور شوند، گفت: صداوسیما تحت امر سه قوه نیست و همچون نیروهای مسلح جایگاه ویژه‌ای را در نظام دارد از این رو قوای سه گانه هم باید رعایت موقعیت صداوسیما را بکنند و توقع نداشته باشند که این رسانه دنباله رو یکی از قوا باشد به همین جهت نباید قوا انتظار داشته باشند که صداوسیما هرآنچه آن‌ها می‌خواهند را بگوید.
وی تاکید کرد: صداوسیما باید مبلغ و بلندگوی مردم و نظام باشد و تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری وظایف خود را انجام دهد.
نماینده سابق مجلس با بیان اینکه نباید به دنبال کاهش بودجه صداوسیما بود و باید این رسانه را تقویت کرد، اظهارداشت: البته رسانه ملی هم نباید از جریانی حمایت کند چرا که زبان و گوش مردم و نظام است و به عبارت دیگر فقط باید در راستای حفظ نظام فعالیت کند و برای او مصلحت نظام مهم باشد.

۱۳۹۲/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط