رقیب احمدی‌نژاد در سفرهای استانی

عکس خبري -رقيب احمدي‌نژاد در سفرهاي استاني

علیزاده با اشاره به اینكه همگی مردم ایران دوست دارند شیرازی باشند، گفت: با توجه به اینكه به تمام نقاط ایران سفر كرده‌ام و در این بخش رقیبی برای رئیس جمهور هستم باید بگویم كه شیراز شهر عشق و موسیقی است.

گزارش مشرق به نقل از فارس، حسین علیزاده سه‌شنبه شب در مراسم بزرگداشت استاد «سید نورالدین رضوی سروستانی» اظهار داشت: صدای رضوی بوی معنویت می‌دهد و مخاطب هر زمانی که صدای او را می‌شنود آرامشی پیدا می‌کند که ریشه در ویژگی‌های معنوی رضوی دارد.

نوازنده و مدرس برجسته موسیقی ایران بیان کرد: هیچکس فکر نمی‌کند که رضوی نیست چراکه خصوصیت‌های اخلاقی این استاد برجسته همچنان الگویی برای همگان است.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی برای این استاد بزرگ مناسب است اما باید عنوان کرد که اینگونه یادواره‌ها برای چنین شخصیت بزرگی کم است.

علیزاده ادامه داد: رضوی سروستانی از هنرمندان خوشبخت است چراکه در جوار حافظ آرام گرفته و از سوی دیگر مردم شیراز مردمی هنردوست و قدردان هستند.

علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه همگی مردم ایران دوست دارند شیرازی باشند، گفت: با توجه به اینکه به تمام نقاط ایران سفر کرده‌ام و در این بخش رقیبی برای رئیس جمهور هستم باید بگویم که شیراز شهر عشق و موسیقی است.

وی تصریح کرد: شیراز دومین شهر در کشور است که با توجه به این امکانات هنرمندان بسیار خوبی را در خود جای داده است.

علیزاده افزود: مشکلات مشترک در تمام شهرستان‌ها وجود دارد اما مسئولان هنری و فرهنگی فارس به گونه‌ای رفتار می‌کنند که شاهد حل مشکلات موسیقی در این استان و شهر شیراز هستیم.

آیین بزرگداشت یاد و خاطره سید نورالدین رضوی سروستانی استاد برجسته آواز ایران سه‌شنبه شب با حضور پرشور مردم هنردوست شیراز در مجموعه فرهنگی هنری حافظ برگزار شد.

۱۳۹۱/۲/۱۳

اخبار مرتبط