بخشش مادری دردمند

عکس خبري -بخشش مادري دردمند

برای من بخشیدن اسكار اهمیت زیادی دارد چون نمی‌خواهم بیش‌از این تلخی در زندگی‌اش داشته باشد.

به گزارش نما، ساعاتی پس از برگزاری نخستین جلسه دادگاه «اسکار پیستوریوس» (دونده پا آهنی پارالمپیک)، مادر مقتول در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد قاتل دخترش را بخشیده است.


«جون استینکمپ» که برای نخستین بار از زمان مرگ دخترش در دادگاه با «پا‌آهنی» روبه رو شده بود در طول دادرسی با نگاه کردن به این ورزشکار و شنیدن اظهارات مختلف درباره قتل دخترش، مدام اشک می‌ریخت.



این زن پس از ترک جلسه گفت: برای من بخشیدن اسکار اهمیت زیادی دارد چون نمی‌خواهم بیش‌از این تلخی در زندگی‌اش داشته باشد. او اشتباه کرده، اشتباهی بزرگ و باارزش‌ترین موجود زندگی‌ام، دختر عزیزم «ریوا» را از من گرفته است، اما با این حال هنوز می‌توانم او را ببخشم.

امیدوار بودم در طول دادگاه یک بار به چشمان من نگاه کند تا تأسفش را در چشمانش ببینم اما او حتی جرأت نکرد به جایی که نشسته بودم نظر کوچکی هم بیندازد.


اسکار پیستو‌ریوس که در طول دادگاه گاهی از تأسف سر تکان می‌داد و آه می‌کشید در آخرین ساعات دادرسی در حالی که سرش را در میان دو دستش گرفته بود در جایگاه نشست و اشک ریخت.


پدر ریوا استینکمپ در اثر شوک ناشی از مرگ دخترش سکته کرده و در خانه‌اش بستری است.
ریوا استینکمپ نامزد دونده آفریقای جنوبی، اسکار پیستوریوس در شب معروف به «ولنتاین» هدف شلیک گلوله این ورزشکار قرار گرفت و کشته شد. البته از ابتدای تحقیقات پیستوریوس مدعی بود نامزدش را با تصور ورود سارقی ناشناس به‌خانه‌اش هدف قرار داده و هرگز تصور نمی‌کرد نامزدش در دستشویی باشد.



به‌گفته قاضی در صورت اثبات جرم، این دونده دست‌کم به 25 سال زندان محکوم خواهد شد./ ایران

۱۳۹۲/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط